• EllaLo

Syntes inget på vul v 7+6

Är i samma sits som du. Senaste mens 29 dec, fick utslag på äl stickor 13 januari plussade dock 16 dagar efter äl. Mitt gravtest var negativt på BIM - 2-3 dagar. Gjorde VUL för lite över en vecka sedan när jag trodde att jag var i 6+1, visade bara en hinnsäck som va i 4+6 kanske någon dag mer sa min gyn, så ska göra nytt nästa vecka.

Men när jag räknade på det så kan ägget ha släppt 15e, och kan ha fästs senare för min del om man utgår ifrån hur min temp var. Har du testat med stickor eller temp? Isåfall kanske du också kan försöka att räkna om veckorna. Om det nu stämmer i mitt fall skiljer det 10 dagar och det kan det hända mycket på :)! Hoppas vi båda har tur och att det går vägen ändå!

• EllaLo
    Morran78 skrev 2020-02-20 12:13:11 följande:

Menade att jag gjorde gravtest med stickor????, förstår nu att du menade älstickor! Jag använde inga stickor eller temp utan gick bara på min app när jag hade ägglossning vilket enligt min app var 10-12 jan.

Men säg att du inte alls hade äl när appen säger det. Den går ju bara på förinställningar och det typiska 28 dagars och att äl sker på dag 14. Jag hade först äl utslag på cd 16 men jag tror det kan ha släppt på cd 18. Om jag hade räknat efter senaste mensen hade jag varit i 7+2 idag men om jag utgår ifrån vad VUL visade och mina egna räkningar eter vad jag tror är jag förhoppningsvis i 6+1. Be om second opinion och gör ett till VUL, håller tummarna :)!
  • EllaLo
    Morran78 skrev 2020-02-20 12:41:51 följande:

Ja det är så konstigt att han inte såg någonting förutom en tjock slemhinna! Det är som att jag hittat på att jag är gravid liksom. Tog ett nytt test när jag kom hem, det visar väldigt starka streck.

Hoppas en liten gömmer sig bara..<3
  • EllaLo
    Morran78 skrev 2020-02-21 10:31:37 följande:

Doktorn ringde nu. En tydlig graviditet i "min" vecka syntes på blodprovet så han misstänker utomkvedshavandeskap. Ska tillbaka på måndag

Håller tummarna för dig..<3
  • EllaLo
    Morran78 skrev 2020-02-24 16:45:41 följande:

Nu låter det som jag hittar på, jag förstår om folk tror det. Idag var jag tillbaka till samma läkare. Han kollar med vul och ser efter ett tag ett litet foster med pickande hjärta. Jag är i 6+ 2 istället för 8+3. Efter ett tag ser han ytterligare ett hjärta som slår. Jag väntar tvillingar. Jag är i sån chock nu. Ska tillbaka om en vecka igen för att få det helt bekräftat.

Åhhh vilken känsla<3 lycka till hoppas att allt går bra för dig och pyrena!!

Jag har tyvärr vad jag tror ett pågående ma/mf? Har fått mörkbruna skräpiga flytningar med delvis koagel... har inte ont men jaa det känns inte bra.
  • EllaLo
    Morran78 skrev 2020-02-24 21:59:36 följande:

Tack! :) Är väldigt omtumlad! EllaLo, jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går vägen för dig. Har förstått nu att verkligen allt kan hända och jag håller verkligen tummarna att allt kommer se bra ut på ditt vul.

Ska verkligen ha din historia i tankarna nästa gång jag blir gravid<3 så fint att läsa så jag blir rörd!

Jag vet tyvärr redan att det inte gått vägen. Låg temp, inga symtom, mörkbrunt som kommer ut. Men det är bara att köra igen<3
Svar på tråden Syntes inget på vul v 7+6