Anonym (Sebben) skrev 2020-02-20 10:48:38 följande:
Ren spekulation, du använder ett överdrivet ord i din projektion för att du inte kan acceptera att en av ditt kön nånsin kan göra fula saker.... snälla läs igen. Huvudargumentet är att hon lömskt väljer att berätta först när det är för sent.
Du har helt klart problem med jämställdheten avseende fula beteenden. Du är rätt ööpen i dina förnekelser och din analys, du vill inte se. Tro mig, båda könen kan bete sig illa. I den här tråden är det det ena.
Jag är anonym och det är du också. Vi är inte personliga här på något sätt. Skulle vi vara det så är det också helt mänskigt, du har sådana små trånga moraltankar... Det handlar bara om nivåer av intellekt och att du nog sällan möter motstånd eller något sådant, som inte längre tillför tråden något. TS har nog fått sin frågeställning rejält belyst nu. Jag önskar TS varmt lycka till. Vi kan alla fucka upp. Barn är en underbar händelse. Hoppas att detta löser sig bra för modern TS, barnet och fadern.
Gör det lite enklare för dig att greppa med en enkel punktlista, då du verkar ha problem med grundläggande läsförståelse.
1: Jag är man. Återigen baserar du dina argument på rena gissningar. Ajaj.
2: Du spekulerar om ett flertal punkter, bland annat huruvida TS slarvar med sin P-spruta eller ej. Kalla det var du vill, men det är ändå bara gissningar. Det här är huvudpunkten i vår diskussion, inget annat. Läs om, läs rätt. Ajaj.
3: Du lägger åsikter och påståenden om mig som är påhittade (även i ditt senaste inlägg här). Ajaj.
Slutligen, jag anser att TS gjorde fel som väntade med beskedet tills att hon bestämt sig för att behålla barnet (även om det tekniskt inte var för sent). Det går såklart inte ihop med din påhittade argumentation, men det får vi nog båda acceptera. Nu får du gissa och hitta på argument med någon annan. Ha en fortsatt trevlig dag, Sebben.