Inlägg från: Anonym (Olycklig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olycklig)

Hur fan kommer man över detta helvete?

Blev lämnad för 1 år sedan efter ett flera år långt förhållande där vi var särbor. Har inte kommit över han alls utan är lika kär fortfarande trots att jag verkligen inte VILL vara det, smärtan att det inte är vi längre och saknaden och längtan efter honom är både fysiskt och psykiskt smärtsam.

Försöker aktivera mig så mycket det går genom att jobba för mycket, träna varje dag och mina stackars vänner och familj får stå ut med mycken hjärte sorgs klagan och gråt från mig.

Men ändå finns han i mina tankar dygnet runt.... Känns som jag aldrig riktigt kommer kunna över han, han var och är mitt livs största kärlek.

Vi har inte setts sen det tog slut och haft lite kontakt sen dess, men nyss tog jag bort han från alla sociala medier och svarade inte på hans sista mess. Känner att jag måste bryta ALLT med honom för att ens ha chans att försöka må bra och kunna gå vidare.

Ordspråket "Tiden läker alla sår" tror jag inte ett skit på, det kanske dämpar smärtan lite men aldrig helt.

Svar på tråden Hur fan kommer man över detta helvete?