Har fördomarna om personer med Asperger/autism minskat pga Greta Thunberg?
Precis som när man tvättar händerna inom normalspannet, då har man inte "lite OCD" med bara "lite renlighetstvång" utan man scorar på poängskalan inom normalspannet. "Perfekt" är inte lika med noll som du hela tiden använder som begrepp. Noll - Då är man en skitgris istället, eller har till och med något som kan härledas till någon annan psykiatrisk diagnos än OCD.
Det är som med hyper- och hyposensitivitet, mitten är normalspektrum om man har en skala som startar på noll, fast normalen är noll om du istället har en plus- och minusskala. Över- och underkänslighet ligger på skalans bortre och motsatta ändar, normalt ligger i mitten.
Du har fortfarande inte begripit någonting av beteendediagnoser och testers utformning.
Jo, jag har begripit allt, det kräves en hel del test och att man markerar på många av dom för uppnå kriterierna för autism.
Dock har du tagit kuriosa till nått helt annat, och gjort små området till stora och vice versa.
Exakt, tack!
Som du förstår appliceras detta på alla inte bara mig, och det jag säger sen senare efter kuriosan är just det inte är svart och vitt.