klyban skrev 2020-02-14 08:31:15 följande:
Det är lustigt hur vi fungerar, dock en sak som jag tycker är tråkigt, det är hur så många ska framställa sig perfekta.
Och sen kanske mobbar sin omgivning eller allmänt beter sig illa.
Och det är en del situationer jag är svag i, dock är jag medveten om dessa och undviker dom så gått det går.
Då resultatet blir konstigt.
Har en sak att antingen skiter jag i det, eller så gör jag det lite för grundligt.
Blivit en del komiska saker med matlagning där.
Så det är nått jag alltid försöker tänka på före jag startar, så jag inte står gör 2 tacorätter som är så fundamentalt olika att det blir gigantiskt arbete.
Vilket har hänt.
Eller som man är ute och går, antingen kryper man fram och släpar bena efter sig, eller går fort.
Oftast går jag fort.
Det är såna här småsaker som har en grund u tråden och andra psykiska saker, alla tror dom är så friska och normala.
Men skulle jag få en hundring för var som sagt att det är alla andra som är dumma och inte dom själva, så hade jag haft ett antal tusenlappar nu.
Och jag normalt undviker flytande frågor, som blev en dels enda diskussionspunkt i tråden, då det jag sade var bara en litet kuriosa att man träffar på dessa test men inte har autism.
Och att vi alla har det lite i oss.
Och jag tror så fort man inser ens konstigheter man har, så blir det så mycket enklare förstå såna som Greta.
Men de flesta är långt ifrån henne dock.
Med det sagt, så lyfter Greta en fråga som vi bör börja engagera oss mer på.
För även om forskare har helt fel, så även om klimat inte går påvisa i andra änden, så är fortfarande miljön en precis lika stor fråga och orsakat mycket av fossilindustrin den också.
Så det finns inga möjligheter att ducka frågan om man inbillar sig detta, och det gör alla idag som har en den ologiska extremhögeragendan.(Pratar inte om någon normal höger här)
Jag håller med till fullo. Skulle kunna utveckla varför, men jag börjar bli sen till jobbet, men jag fortsätter gärna den diskussionen senare.
.