• Anonym (Mia)

Vill vara otrogen

Detta låter konstigt...

Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

När vi väl har sex så är det ett ?måste?

Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

Min sambo är missionären, thats it.

Ska jag prova en gång i bilen?

Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

Kommer jag ångra mig?!

• Svar på tråden Vill vara otrogen
  • Anonym (Anonym)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 11:09:12 följande:
    Otrohet är inte oärligt utan like. Exakt det påståendet är vad jag besvarade med att inte alla håller med. HUR kan det få dig att hoppas att jag ska råka ut för allt jag skulle bli mer ledsen över? Tänker du att du framstår som en hyvens person nu? Jag tänker att det var väldigt onödigt och elakt.
    Tja, du bryr dig ju inte om att otrohet river upp känslor hos andra. Det stör mig när folk peppar t.ex ts i denna tråden att svina. Fan...Halva tråden är ju ett stort hurrarop till någon som står i begrepp att sänka en annan om det kommer fram.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-12 11:21:46 följande:

Tja, du bryr dig ju inte om att otrohet river upp känslor hos andra. Det stör mig när folk peppar t.ex ts i denna tråden att svina. Fan...Halva tråden är ju ett stort hurrarop till någon som står i begrepp att sänka en annan om det kommer fram.

Håller med. De uppmuntrar till otrohet .. och var? I en bil i skogen! Haha! Alltså vi pratar inte om en lyxweekend som får en att överväga det hela... nej, i en bil i skogen! I februari, i bilen med två tjocka... Ditt straff blir väl väldigt dåligt sex och det förtjänar du när du gör så mot dina barn och din man. Otrohet är fel i vilket fall men i en bil i skogen med en totalt främling är mer än pinsamt. Desperat.

Fy..
  • Oerhörd
    Anonym (Ärlig) skrev 2020-02-12 10:36:36 följande:

Att du har andra värderingar om tvåsamhet stör mig inte, däremot att du tycker att det är ok att ljuga och vara oärlig.

Har du så svårt att greppa vad ärlighet innebär?

Du graderar otrohet som oärlighet utan like. Jag tycker att det finns värre saker att ljuga om. Det finns många som du och det finns många som jag. Då är ditt påstående omöjligen sant.
  • Anonym (Anonym)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 11:41:52 följande:
    Du graderar otrohet som oärlighet utan like. Jag tycker att det finns värre saker att ljuga om. Det finns många som du och det finns många som jag. Då är ditt påstående omöjligen sant.
    Men du (om man skall tro vad du skriver i andra trådar) lever ju i ett öppet förhållande där din man känner till dina älskare, typ hot wife.
    Ingen kritiserar det valet. Det är upp till var och en.  Det är inte ens otrohet..Men att ljuga och smyga som ts ute i skogen, i en bil, i Februari...???
  • Xzx
    Oerhörd skrev 2020-02-12 11:41:52 följande:
    Att det finns värre saker är sällan ett bra argument. Dessutom, så är det oftast dom som är otrogna som försöker bagatellisera otroheten, av någon anledning...
  • Oerhörd
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-12 12:03:24 följande:

Men du (om man skall tro vad du skriver i andra trådar) lever ju i ett öppet förhållande där din man känner till dina älskare, typ hot wife.

Ingen kritiserar det valet. Det är upp till var och en.  Det är inte ens otrohet..Men att ljuga och smyga som ts ute i skogen, i en bil, i Februari...???

Vad har mina relationer med saken att göra?

Vad vet jag om vilka problem hon har med sig själv eller i sin relation och vem är jag att döma eller kritisera? Vilken nytta har sådan kritik någonsin gjort?

Och jag gillar sex ute i skogen, i bilar, i februari. Men inte med främlingar :)
  • Oerhörd
    Xzx skrev 2020-02-12 12:03:43 följande:

Att det finns värre saker är sällan ett bra argument. Dessutom, så är det oftast dom som är otrogna som försöker bagatellisera otroheten, av någon anledning...

Men det är rimligt att gradera otrohet som det värsta? Funderat på att det kanske är för att de tycker så, och inte för att de försöker bagatellisera?
  • Xzx
    Oerhörd skrev 2020-02-12 12:21:35 följande:
    Men det är rimligt att gradera otrohet som det värsta? Funderat på att det kanske är för att de tycker så, och inte för att de försöker bagatellisera?
    ... va?
  • Anonym (man)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 10:09:09 följande:
    Har du svårt att greppa att inte alla har din förlegade syn på sex som det vackraste och mest intimt kärleksfulla två människor kan dela? Det finns tonvis med smålögner jag skulle bli mycket mer upprörd över.
    Sen när är det förlegat att ge fan i att svika sin partner?

Det spelar väl förfan ingen roll hur du själv ser på sex, om det är intimt elelr som att gå och skita, så länge din partner inte är ok med att du knullar i bilar så är det fortfarande INTE ok.

Du kanske tycker att ljuga om otrohet är en piss i havet men för de flesta normalt funtade människor i ett exklusivt förhållande är det absolut inte det utan snarare ganska avgörande för förhållandet.
  • Anonym (man)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 12:21:35 följande:
    Den enda som kan gradera det är din partner, INTE du. För om du ska gradera din egen otrohet så blir det ju självklart helt ofarligt, men det är din partner du går bakom ryggen på inte dig själv.
Svar på tråden Vill vara otrogen