• Anonym (Mia)

Vill vara otrogen

Detta låter konstigt...

Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

När vi väl har sex så är det ett ?måste?

Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

Min sambo är missionären, thats it.

Ska jag prova en gång i bilen?

Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

Kommer jag ångra mig?!

• Svar på tråden Vill vara otrogen
  • Anonym (Lust)

Känner samma som dig.

Har fått kontakt med en som jag inte utseendemässigt tänder på men som gör mig så jävla kåt....

Funderar på att träffas i hopp om att kroppen ska få det den skriker efter....

• 19mark82
    Anonym (Mia) skrev 2020-02-11 17:36:22 följande:

har ni testat analsex någon gång?
  • Anonym (Avsides)

Sköts det "snyggt" så ger otrohet bara energi.

Är man slarvig och inte bryr sig eller blir kär och ändrar rutiner. Då kommer det bakslag och avslöjanden.

Gissar att du inte finns i min närhet. Annars hade jag kunnat ställa upp med att tillfredsställa lusten och guida dig genom fällorna.

• Anonym (F)
    Anonym (Sad) skrev 2020-03-08 00:29:31 följande:

En stilla undran, vad händer om din sambo får reda på allt?

Vad händer med mannen o barnen?

Undrar samma sak. Tänk på konsekvenserna. 
  • Anonym (Tänk)
    Anonym (Avsides) skrev 2020-05-14 00:09:22 följande:

Är man slarvig och inte bryr sig eller blir kär och ändrar rutiner. Då kommer det bakslag och avslöjanden.

Gissar att du inte finns i min närhet. Annars hade jag kunnat ställa upp med att tillfredsställa lusten och guida dig genom fällorna.

Att bl kär är ingenting man kan styra!
  • Anonym (maniköping)

Självklart skall du prova på bilen. Livet är på tok för kort för att ha tråkig sex och inte uppleva det som erbjuds. Att inte leva sitt liv till fullo borde vara en av dödssynderna, kanske den främsta. 

Din man kommer högst troligt inte få reda på det om du sköter detta snyggt. Radera konversationer, rensa webhistoriken ibland och planera träffarna. 

• Anonym (Tänk)
    Anonym (maniköping) skrev 2020-05-14 09:20:42 följande:

Självklart skall du prova på bilen. Livet är på tok för kort för att ha tråkig sex och inte uppleva det som erbjuds. Att inte leva sitt liv till fullo borde vara en av dödssynderna, kanske den främsta. 

Din man kommer högst troligt inte få reda på det om du sköter detta snyggt. Radera konversationer, rensa webhistoriken ibland och planera träffarna. 

Men sex är långt ifrån skön njutning och bara bådar gott.

Sex kan vara farligt för sin hälsa vilket många förtränger/ej vill prata om.
  • Anonym (man)
    Anonym (maniköping) skrev 2020-05-14 09:20:42 följande:

Å andra sida går det ju att uppleva saker UTAN att bete sig som en röv mot andra, eller hur?

Jag håller inte riktigt med att det borde vara en dödssynd att bete sig som ett svin, snarare tvärtom.

Det finns inget "snyggt" i att svika och förnedra sin partner, allt är bara olika skalor av skit och stinker lika illa oavsett.
  • Anonym (maniköping)
    Anonym (Tänk) skrev 2020-05-14 09:26:03 följande:
    Men sex är långt ifrån skön njutning och bara bådar gott.

Sex kan vara farligt för sin hälsa vilket många förtränger/ej vill prata om.
    hur har du sex om det är en fara för din hälsa?
  • Anonym (man)
    Anonym (Avsides) skrev 2020-05-14 00:09:22 följande:

Vilken hjälte du är som ställer upp så för andra Solig

Men du borde kanske ställa upp för din fru oxå och tala om för henne vilka hjätedåd du utför så hon kan tacka dig som sig bör.
Svar på tråden Vill vara otrogen