Inlägg från: Anonym (Ärlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärlig)

Vill vara otrogen

Anonym (Livlie) skrev 2020-02-11 18:39:06 följande:
    Jag ogillar typer som ska trycka ner sin monogami i halsen på andra, bete sig som as och sen smutskasta alla som inte kan lite upp till normen.
    Liv-lie, kan du skilja på ärlig monogami, otrohet och ärlig polygami?

Att vara otrogen är ett svek mot sin partner. Det är oärligt utan like.

Har du och din/dina partners andra överrenskommelser än monogami så är det väl inte otrohet? Varför blir du upprörd över att folk tycker illa om otrohet och dess oärlighet? Jag skiter i om du och dina knullar huller om buller så länge alla är med på det.
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Mia) skrev 2020-02-11 21:10:32 följande:

Sex i en bil, någon som har tips?

Jag är i storleken size större...

Sopbil?
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Trött...) skrev 2020-02-12 07:19:36 följande:
    Tänk att ni tjockis-hatare alltid måste gå in och dra så kassa skämt...tillför inte ett skit till någon eller något.
    Det var faktiskt ett rätt bra skämt!

För den delen är det otrohet som är problemet är här, inte fetma.
  • Anonym (Ärlig)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 10:09:09 följande:
    Har du svårt att greppa att inte alla har din förlegade syn på sex som det vackraste och mest intimt kärleksfulla två människor kan dela? Det finns tonvis med smålögner jag skulle bli mycket mer upprörd över.
    Att du har andra värderingar om tvåsamhet stör mig inte, däremot att du tycker att det är ok att ljuga och vara oärlig.

Har du så svårt att greppa vad ärlighet innebär?
  • Anonym (Ärlig)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 11:41:52 följande:
    Du graderar otrohet som oärlighet utan like. Jag tycker att det finns värre saker att ljuga om. Det finns många som du och det finns många som jag. Då är ditt påstående omöjligen sant.
    Det är din åsikt. Men vi bör väl för sakens skull be TS fråga sin partner om vad han tycker.

(Mitt påstående var 100% sant. Du blandar ihop åsikter och fakta.)
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Guru) skrev 2020-02-13 08:55:06 följande:

Du kommer ångra om du inte lever NU. Du är väl en modern kvinna? Kvinnor tar för sig sexuellt på ett annat sätt nu. Jag tycker det är bra att kvinnor vill vara otrogna. Jag är tänd på flera kvinnor som är gifta t ex. Vore underbart om nån av dom ville ligga med mig.

Patetiskt.
  • Anonym (Ärlig)
    Eniro91 skrev 2020-02-13 20:27:10 följande:

Klart man kan ha sex utanför en relation om man gör det av "rätt" anledning. Hör av dig om du vill ha lite tips och råd. Mvh

Skitsnack. Det finns inget ärligt att tipsa om. Du försöker bara hitta på ursäkter - inför dig själv och andra - som "rättfärdigar" sveket.
  • Anonym (Ärlig)
    Oerhörd skrev 2020-02-13 19:03:43 följande:
    Så du tycker alltså att du är så fantastiskt god att du kan välja och vraka i vem du vill bemöta med respekt? Det är väl snudd på en definition av en oempatisk person. Jag lutar mer åt att den jag möter (oavsett forum) förtjänar ett gott bemötande, oavsett om vi är överens eller inte. Hur andra väljer att bemöta människor tänker jag att de bedömer efter egen förmåga, jag värderar inga handlingar utom mina egna. Försöker iallafall. Men intressant hur du tänker där!
    Men nu värderar du ju inlägget du kommenterade, du som inte värderar andras handlingar.
  • Anonym (Ärlig)
    Oerhörd skrev 2020-02-14 12:05:25 följande:
    Ställde en fråga. Värderingen kan personen själv göra. Vad tycker du? Är det värt att vara trevlig eller är det mer värt att vara så bäst att en kan bestämma åt andra hur de ska tycka och tänka?
    Jag påstår inte att jag inte dömer andra, vilket du gjorde, men samtidigt klagade du på den andres inlägg.
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Guru) skrev 2020-02-14 12:19:16 följande:
    Ja, eller hur. Så fort nån är otrogen så inträffar Domedagen. Vissa borde slappna av lite.
    Säger du det som bedragen eller otrogen?
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Språngbräda) skrev 2020-02-18 10:28:35 följande:

Kanske kommer onsdagen bli din språngbräda för att våga lämna. Så var det för mig. Ibland måste man bränna en bro för att fortsätta

Problemet är att det är maken/sambon som är bron som bränns.
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Guru) skrev 2020-02-18 11:00:05 följande:

Skulle också vilja vara otrogen. Verkar vara nåt man ska göra om man är en modern svensk.
    Synd man är singel.

Du får väl skaffa dig en partner så att du kan vara otrogen!
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Sad) skrev 2020-02-24 14:50:51 följande:

Hon kanske aldrig kom hem igen...

Lika bra det.
Svar på tråden Vill vara otrogen