Inlägg från: Anonym (Guru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Guru)

Vill vara otrogen

Du kommer ångra om du inte lever NU. Du är väl en modern kvinna? Kvinnor tar för sig sexuellt på ett annat sätt nu. Jag tycker det är bra att kvinnor vill vara otrogna. Jag är tänd på flera kvinnor som är gifta t ex. Vore underbart om nån av dom ville ligga med mig.

• Anonym (Guru)
    Anonym (man) skrev 2020-02-13 12:15:05 följande:
    Ja verkligen, inte undra på att många kvinnor tror att alla män är vandrande kukar utan hjärna när man ser såna här inlägg eller Anonym(Erik).... 
    Så mitt inlägg saknar verklighetsanknytning?
  • Anonym (Guru)
    Anonym (man) skrev 2020-02-13 14:45:48 följande:
    Den är säkert hur realistisk som helst, den är bara lite småvidrig eftersom du verkar skita i att TS bedrar sin man och att deras ungar kan bli skilsmässoungar bara du får doppa kuken i någon så är det bra. Jag tror det rätta orden för det är hänsynslöst och egoistiskt.
    Ja, eller hur. Så fort nån är otrogen så inträffar Domedagen. Vissa borde slappna av lite.
  • Anonym (Guru)

Synd om alla kvinnor som går otillfredsställda, trots att de har en "man" hemma.
    Klart man ställer upp, så kvinnorna inte blir ledsna, och känner sig oattraktiva. Sånt slöseri. Särskilt när man ser hur deras rumpor rör sig under de tajta byxorna de har på sig.

• Anonym (Guru)

Skulle också vilja vara otrogen. Verkar vara nåt man ska göra om man är en modern svensk.
    Synd man är singel.

Svar på tråden Vill vara otrogen