Inlägg från: Anonym (Varför?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför?)

Vill vara otrogen

Anonym (Mia) skrev 2020-02-11 17:36:22 följande:

Detta låter konstigt...

Är sambo sen 10 år tillbaka, har två söner på 7 och 10 år.

Min sambos och mitt sexliv är tråkigt, alltid samma sak. Det är över på 3 minuter, har försökt att komma med förslag och gör mitt bästa, men alltid ?jag är trött? ska upp tidigt imorgon.

När vi väl har sex så är det ett ?måste?

Min kropp skriker efter sex, ta med hårt, länge! Nuuuuu.

Jag har hittat en på nätet som vill ses i bilen, bara sex inget mer.

Personen gör mig kåt bara jag tänker tanken och det vi har skrivit är det precis så som jag vill prova. Hårt och länge, blött.

Min sambo är missionären, thats it.

Ska jag prova en gång i bilen?

Jag är 38 år och känner att jag har så mycket mer jag vill ha. Personen är inte snygg men personen får mig kåt.

Jag älskar min sambo men min kropp skriker TA mig!!!

Kommer jag ångra mig?!

Ursäkta, hur desperat är du?

Sex första gången i en bil? Är du förvirrad? Jag och min kille är smala och ändå är det svårt att få till bra sex i hans stora Volvo. Vi känner dessutom varandra och vet vad som funkar, ändå är det klumpigt och dåligt sex. Hänt endast 2 gånger på 3 år.

Nu nämner du att du har större vikt. Var ska han ta dig så hårt? Utanför bilen? Det är februari.. inte sexigt med kylan men visst?

Tror att du är väldigt desperat och behöver göra nåt med ditt liv istället för att nedvärderar dig själv. Gör du det för att du är tjock? Gör du det för att få spänning? Spänning kan du hitta någon annanstans än i en skog med en skum kille.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-02-12 11:21:46 följande:

Tja, du bryr dig ju inte om att otrohet river upp känslor hos andra. Det stör mig när folk peppar t.ex ts i denna tråden att svina. Fan...Halva tråden är ju ett stort hurrarop till någon som står i begrepp att sänka en annan om det kommer fram.

Håller med. De uppmuntrar till otrohet .. och var? I en bil i skogen! Haha! Alltså vi pratar inte om en lyxweekend som får en att överväga det hela... nej, i en bil i skogen! I februari, i bilen med två tjocka... Ditt straff blir väl väldigt dåligt sex och det förtjänar du när du gör så mot dina barn och din man. Otrohet är fel i vilket fall men i en bil i skogen med en totalt främling är mer än pinsamt. Desperat.

Fy..
  • Anonym (Varför?)
    Leif323 skrev 2020-02-15 21:15:47 följande:

Klart du ska träffa din bilsnubbe. Som jag ser det så är det en hemlighet du har rätt till. Jag tycker inte det är det minsta lilla schysst av någon som är ointresserad av sex att inte bry sig om hur den andre har det. Till slut ger man upp, men då slås man verkligen av den andres egoistiska ointresse. Sex är ju fan det bästa som finns och om ens partner tycker det är skräp så självklart gör man nåt åt det.

Men TS får ju sex där hemma! Inte att hon är utsvulten .. men tydligen är hon inte rak med sin kille och kan berätta att hon vill ändra sexlivet lite, hon framför inte sina önskemål en SISTA gång på ett rakt och ärligt sätt. Så hon tar den lättaste vägen och vill vara otrogen.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Ärlig) skrev 2020-02-25 20:13:38 följande:

Lika bra det.

Hahaha årets kommentar!
Svar på tråden Vill vara otrogen