Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Vill vara otrogen

Anonym (Ärlig) skrev 2020-02-11 22:58:16 följande:
    Sopbil?
    Ja, men det skulle vara kul att som en liten fluga sitta i bilen och titta på spektaklet. Två stora människor som vältrar sig i en bil...???
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Trött...) skrev 2020-02-12 07:19:36 följande:
    Tänk att ni tjockis-hatare alltid måste gå in och dra så kassa skämt...tillför inte ett skit till någon eller något.
    Hela ts är ju ett skämt som partnerKräks
  • Anonym (Anonym)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 10:09:09 följande:
    Har du svårt att greppa att inte alla har din förlegade syn på sex som det vackraste och mest intimt kärleksfulla två människor kan dela? Det finns tonvis med smålögner jag skulle bli mycket mer upprörd över.
    Kan ju alltid hoppas att du råkar ut för alla...
    Är det din sak att gradera vad folk upprörs över? Och det är väl knappast modernt att vara otrogen?
  • Anonym (Anonym)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 10:09:09 följande:
    Har du svårt att greppa att inte alla har din förlegade syn på sex som det vackraste och mest intimt kärleksfulla två människor kan dela? Det finns tonvis med smålögner jag skulle bli mycket mer upprörd över.
    Kan ju alltid hoppas att du råkar ut för alla...
    Är det din sak att gradera vad folk upprörs över? Och det är väl knappast modernt att vara otrogen?
  • Anonym (Anonym)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 11:09:12 följande:
    Otrohet är inte oärligt utan like. Exakt det påståendet är vad jag besvarade med att inte alla håller med. HUR kan det få dig att hoppas att jag ska råka ut för allt jag skulle bli mer ledsen över? Tänker du att du framstår som en hyvens person nu? Jag tänker att det var väldigt onödigt och elakt.
    Tja, du bryr dig ju inte om att otrohet river upp känslor hos andra. Det stör mig när folk peppar t.ex ts i denna tråden att svina. Fan...Halva tråden är ju ett stort hurrarop till någon som står i begrepp att sänka en annan om det kommer fram.
  • Anonym (Anonym)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 11:41:52 följande:
    Du graderar otrohet som oärlighet utan like. Jag tycker att det finns värre saker att ljuga om. Det finns många som du och det finns många som jag. Då är ditt påstående omöjligen sant.
    Men du (om man skall tro vad du skriver i andra trådar) lever ju i ett öppet förhållande där din man känner till dina älskare, typ hot wife.
    Ingen kritiserar det valet. Det är upp till var och en.  Det är inte ens otrohet..Men att ljuga och smyga som ts ute i skogen, i en bil, i Februari...???
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ärlig) skrev 2020-03-08 21:01:22 följande:

Sunkigt.

Ja, så in i helsike sunkigtKräks
  • Anonym (Anonym)
    Fredryk2971 skrev 2020-03-09 12:39:53 följande:

Hej

Har samma problem som Mia

Vi kan hjälpa varandra.

Fredryk

Att vara sunkig ??
Svar på tråden Vill vara otrogen