Inlägg från: Anonym (Tänk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tänk)

Vill vara otrogen

TS, förstår då jag är i samma sits men vi tjejer får lätt känslor vad sex och det mest farliga är risk för HPV virus. Har du vaccinerat dig mot det?

Könssjukdomar och anat kan dyka upp dessutom. Tänk efter niga om värt det?

Kanske bäst att satsa på ny långsiktig relation istället? Separation?

• Anonym (Tänk)
    Anonym (Mia) skrev 2020-02-11 21:10:32 följande:

Jag är inte beredd på att ta konsekvenserna, så det blir kondom och långt ut i skogen.

Känns nervöst att möta upp en främmande man och ta honom in i skogen, till ett ställe som jag ska se ut, får ta en koll med bilen någon kväll.

Vad ska man prata om i bilen liksom?!

Allt jag vill är ju att äntligen bli påsatt!

Jag har bestämt mig, jag gört!

Blir med kondom.

Sex i en bil, någon som har tips?

Jag är i storleken size större...

Kondom skyddar ej mot farliga HPV viruset som kan ge cancer i underlivet och i halsen. Jättefarligt. Varför vaccinerar du dig inte?
  • Anonym (Tänk)
    Oerhörd skrev 2020-02-12 10:15:34 följande:

Du missar att folk gillar olika, jag är inte smal men det finns massvis med härliga varianter av sex att ha i en bil. Och kylan är fantastiskt sexig, ett av mina bästa utomhusligg var i snöfall. Blir ett år senare alldeles varm när jag tänker på det.

Håller med om det sista dock, skulle inte träffa en främling ensam i en enslig skog. Män är i allmänhet ganska läskiga.

Varför är män läskiga undrar jag som är tjej?
  • Anonym (Tänk)
    Oerhörd skrev 2020-02-14 21:31:34 följande:

Relationer är komplicerade och uppenbarligen är folk inte alls överens med sina livskamrater om hur de ska ha det. Statistiken påstår att många är otrogna. Jag förstår inte hur de tänker, eller hur de klarar av det, men jag förutsätter att de har sina skäl som bygger på något annat än att de enbart är hemskt elaka och egoistiska. Jepp, jag har accepterat för länge sen att de flesta har sina brister. Det är lugnt för mig, jag är långt ifrån perfekt men jag gör mitt bästa för att vara en dräglig medmänniska.

Många stannar av bekvämlighet och ekonomiska skäl tills barm har sina egna liv. Är otrogna vid sidan om.

Har märkt att många separerar när barnen går i högstadiet och gymnasiet.

Någon som vet varför?
  • Anonym (Tänk)
    Anonym (Livlie) skrev 2020-03-07 18:59:09 följande:

Härligt! Det är helt fantastiskt att få uppleva det där. Häftigt och underbart. Hoppas du kan få det som en naturlig del av ditt liv också!

Hoppas TS vet om att risk att få HPV virus är stort trots kondom. Är TS vaccinerad mot det kanske?
  • Anonym (Tänk)
    Anonym (Avsides) skrev 2020-05-14 00:09:22 följande:

Sköts det "snyggt" så ger otrohet bara energi.

Är man slarvig och inte bryr sig eller blir kär och ändrar rutiner. Då kommer det bakslag och avslöjanden.

Gissar att du inte finns i min närhet. Annars hade jag kunnat ställa upp med att tillfredsställa lusten och guida dig genom fällorna.

Att bl kär är ingenting man kan styra!
  • Anonym (Tänk)
    Anonym (maniköping) skrev 2020-05-14 09:20:42 följande:

Självklart skall du prova på bilen. Livet är på tok för kort för att ha tråkig sex och inte uppleva det som erbjuds. Att inte leva sitt liv till fullo borde vara en av dödssynderna, kanske den främsta. 

Din man kommer högst troligt inte få reda på det om du sköter detta snyggt. Radera konversationer, rensa webhistoriken ibland och planera träffarna. 

Men sex är långt ifrån skön njutning och bara bådar gott.

Sex kan vara farligt för sin hälsa vilket många förtränger/ej vill prata om.
  • Anonym (Tänk)

Att ha en älskare ger bara missnöje efteråt. Skönt för stunden och kan skapa känslor.

Efteråt ska man ljuga för sin familj var man har varit och gjort. Tvätta våta trosor från möte med sin älskare i smyg. Noja sig över könssjukdomar eller om älskaren direkt söker upp ny kvinna. Inte värt allt trassel!

Svar på tråden Vill vara otrogen