• MrFlex

Djup och äkta kärlek till en man och samtidigt åtrå och kåthet till en annan

Är du en sjukt bra skådespelerska eller bry sig inte din man? Ställauppsex kan man ju lukta sig till på mils avstånd och det är ju tråkigare än att runka.

Jag funderar lite på om det verkligen fungerar för er eller om det mest fungerar för dig?

I annat fall är det väl inga konstigheter med det klassiska dilemmat för många kvinnor där hjärnan (och ev hjärtat) vill ha en typ av män medans fittan vill ha en helt annan typ. 

• MrFlex
    Anonym (någon) skrev 2020-02-11 08:22:08 följande:
    Som tur är så behöver jag inte föreställa mig eller agera skådespelerska. Det jag gör för honom gör jag av mitt hjärta. För att jag vill. Jag känner iof ingen lust när jag gör det. Men väl kärlek. 
    Jag menar inte att du begår våld på dig själv och förstår att du gör det av kärlek. Min fundering är dock att din man måste märka att du inte är/blir kåt. För mig skulle det vara väldigt avtändande om det hände gång på gång. Min partners lust och njutning är minst lika viktig som min egna för att jag ska få behållning av vårt sexliv. 
  • MrFlex
    villhatrekant skrev 2020-02-11 13:42:58 följande:
    Det verkar väldigt vanligt att kvinnor känner så, vi män verkar ha lättare att behålla attraktionen under långa förhållanden. Så tror du att ett öppet förhållande skulle hjälpa?
    Jag tror förklaringen är att vi män (generellt) har en större förmåga att attraheras av sex, lite frånkopplat till individen vi har sex med. Därmed påverkas vår sexlust inte lika hårt om attraktionen till vår partner minskar. 
Svar på tråden Djup och äkta kärlek till en man och samtidigt åtrå och kåthet till en annan