Inlägg från: Anonym (någon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (någon)

Djup och äkta kärlek till en man och samtidigt åtrå och kåthet till en annan

Jag är gift med en man som jag känner djup, uppriktig och innerlig kärlek för. Vi har ett fantastiskt partnerskap. Men jag känner ingen sexuell åtrå till honom. 

Däremot upplever jag all tänkbar åtrå och kåthet tillsammans med en annan man. Jag får kuk och blir knullad så att det räcker och blir över. Men jag känner ingen samhörighet med honom. Jag skulle aldrig älska honom som jag älskar min man. Han är enbart en tillfredsställande testosteronbomb. Inget annat. 

Min man försöker jag hjälpa sexuellt med hand och mun några gånger i veckan. Ibland även vaginalt. Men det ger mig ingen sexuell tillfredsställelse mer än att jag gläds över att han får utlopp för sin sexualitet. 

Det här fungerar för mig. Min man vet inget om min älskare och jag tänker låta det förbli så. Det fungerar bra för oss. Jag tar hand om honom och vi har ett bra liv tillsammans. 

Har någon annan ett liknande arrangemang? 

• Svar på tråden Djup och äkta kärlek till en man och samtidigt åtrå och kåthet till en annan
  • Anonym (någon)
    Anonym (qaz) skrev 2020-02-10 13:46:29 följande:
    Min fru tänkte precis som du, men det fungerade givetvis inte i längden.

Skilsmässa, varannanveckasförälder, från villa till lägenhet, depression och missbruk blev det för henne. Älskaren försvann dessutom.
    Tråkigt. För er båda
  • Anonym (någon)
    Anonym (Hm) skrev 2020-02-10 14:03:44 följande:
    Önskar att jag hade det som du. Däremot vet jag inte om jag skulle kunna göra det mot min man. Det är nog bäst att hålla det för sig själv. Men vet inte om jag skulle kunna. Skulle nog vilja berätta för honom vad som pågår och bara hoppas på att han förstår och är ok med det...
    Hade du tyckt det var ok om rollerna hade varit omvända, dvs din man hade en älskare? 
    Jag kan ju knappast säga nej till din sista fråga.
  • Anonym (någon)
    MrFlex skrev 2020-02-10 14:07:37 följande:

Är du en sjukt bra skådespelerska eller bry sig inte din man? Ställauppsex kan man ju lukta sig till på mils avstånd och det är ju tråkigare än att runka.

Jag funderar lite på om det verkligen fungerar för er eller om det mest fungerar för dig?

I annat fall är det väl inga konstigheter med det klassiska dilemmat för många kvinnor där hjärnan (och ev hjärtat) vill ha en typ av män medans fittan vill ha en helt annan typ. 

Som tur är så behöver jag inte föreställa mig eller agera skådespelerska. Det jag gör för honom gör jag av mitt hjärta. För att jag vill. Jag känner iof ingen lust när jag gör det. Men väl kärlek. 
  • Anonym (någon)
    Anonym (Rädsla) skrev 2020-02-10 19:06:47 följande:
    Och han kommer aldrig komma på er menar du?
    Man kan ju aldrig vara helt säker men jag hoppas inte det. Jag gör allt för att skydda honom från det. 
  • Anonym (någon)
    Anonym (Tygel) skrev 2020-02-10 20:32:28 följande:
    Din man misstänker ingenting när du inte vill ha sex med honom eller att du inte blir tillfredsställd av honom? 
    Var fick du för dig att jag inte vill ha sex med honom? Jag har sex med min man regelbundet. Jag ger honom sex flera gånger i veckan. Han får säkert mer sex en de flesta män som frekventerar det här forumet. Jag finner en varm känsla när vi har sex. Men jag kommer inte. Och han har till slut accepterat det. Så jag hjälper honom att komma, på olika vis, och samtidigt gläds över vår stund tillsammans. 
Svar på tråden Djup och äkta kärlek till en man och samtidigt åtrå och kåthet till en annan