• UndrandeSökare

Blöder men ett svagt pluss

Pennivf skrev 2020-02-06 12:07:58 följande:

Sen är det inte som min mens brukar vara utan mindre och brunt.. tar lutinus så det blandas lixom ut... men har för mig att lutinus ?bromsar? mensen så det är kanske därför det är lite..

Nån som. Stor med om liknande får gärna svara :)

Det är skillnad om man bara får bruna eller rosa blödningar och om det bara är lite i mängd(kallas spottings).

Däremot om det är klarrött blod och man ev har ont i magen så är det allvarligare.

Ja, Lutinus (progesteron) är ett hormon som behövs för att kunna behålla en graviditet. Så fortsätt ta Lutinus.
  • UndrandeSökare
    Pennivf skrev 2020-02-06 12:49:51 följande:

Ja känns som mens fast ändå inte. Började idag på riktigt, men pluset var starkare idag än igår. Har inte ont , känner inget alls

Är väldigt inställd på att detta är över. Tycker mest att det är konstigt med pluset på gravtestet. Men det är kanske som nån skrev att det är ett väldigt tidigt missfall.

Jag har testdag om 7 dagar..

Vilken ruvardag är du på idag?

Dvs hur många dagar sen insättning är du på nu?

Ta ett Clearblue digitalt eller ett blodprov och mät hcg istället, det är säkrare. Man kan köpa blodprovsremisser själv via tex Werlabs eller Blodkollen, det har jag gjort flera gånger.
Svar på tråden Blöder men ett svagt pluss