Nybörjare av analsex
Vi började med vaginalt och lite annat mys. Sen övergick vi mer till att smeka och värma upp rumpan. Det blev tyvärr bara fingrar, 2 st. Då vi inte hade nån dildo som var tillräckligt liten till hands. Det ska vi försöka ha till nästa gång. Men jag som kille smekte o pulla min tjej i rumpan med glidmedel o fingrar. Som sagt så blev det enbart 2 fingrar, så det var ju rätt trångt. En annan faktor var nog att jag inte var lika hård som jag brukar, om det berodde på att jag hade kondom eller var spänd på det som väntade vet jag inte. Vi har aldrig kondom i vanliga fall vid vaginalt samlag. Sen upplevde vi att vi inte kom i rätt vinkel/läge för att kunna komma in, därav frågan om lämplig ställning.
Vi använder aldrig kondom, tvättar bara av kuken efteråt. Har provat med kondom men ingen av oss gillar det, känns som det sliter lite. Och killen känner mindre.
Jag skulle tipsa om att hon får testa själv med dildo. För gör hon det ensam har hon full kontroll, så hon slappnar av. Det är helt avgörande. Sen kan man testa med kuk när hon vet att hon klarar en dildo med samma diameter utan problem.