• född69

Översexuell

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men,är nog översexuell.
    Kan inte sluta tänka på sex.Så fort jag ser en kvinna så ser jag oss tillsammans i sängen,Jag har sambo som jag får ligga med när jag vill i princip. Eftersom jag är mellan 2 jobb just nu,så blir jag ganska rastlös, funderar mycket men får dagar att gå med olika aktiviteter,tränar mycket. Skäms nog lite för detta,för mig problem.
    Jag har aldrig varit otrogen,mer än i fantasin då,och har inte tänkt i dom banorna heller,utan det stannar vid fantasi.Döm mig inte,lider nog som det är//

• Svar på tråden Översexuell
  • född69
    Man ska inte tänka så i "min" ålder menar du?!
    Har alltid haft hög sex drift,och att ålder har betydelse tror jag bara är nåt som pk människor vill att de ska vara.
    Är ju som att man inte ska äta godis eller glass bara för att man är vuxen.Du menar alltså att det finns en åldersgräns på saker man ska tänka på,,
    Njaee,,köper jag byxor köper jag jeans JAG trivs i ,och går jämt i jeans och t-shirt.
    Kostym har jag aldrig,trots "min"ålder. Min musikstil,då jag var med på hårdrockens storhetstid under 80 talet så blir det ju det som gäller,är inte så "modern" så jag gillar musik för "min" ålder,typ dansband.
    Så att sex har med ålder att göra,nej där har du nog satt foten i fel sko.
    Men jag tackar för att du tog dig tid för mig,uppskattas.
  • född69

Men måste säga att "This is my life and I don't care"  det är moget.
    Tror nog du inte är så pryd,mogen och ordentlig som du utger dig för att vara.
    Vid vilken ålder ska man sluta tänka på sex? Och vid vilken ålder ska man sluta ha sex? Det har du säkert svar på,men dra inte alla över samma kant bara för att du nu tycker att man ska ha åldergräns på allt.Och är jag omogen och barnslig bara för att jag går i jeans och t shirt,och lyssnar på hårdrock,och gillar sex,,om alla satte gränser för allt,och blev tvingade att vara på ett speciellt sätt,vi lever ju inte på 30-talet. Och när du ändå klassat ned mig som medmänniska,sexet utförs inte i mörker under täcke,inte på speciella bokade tider vidare är jag så omogen och barnslig att jag åker hoj,är på hojträffar ,går på konserter,i jeans och t shirt ,kör på gym ett par ggr i veckan för att hålla igång kroppen.Och till råga på all omogenhet och barnslighet,jag är tatuerad och har örhängen,,,nu ramlade du nog av stolen!!
    Men som sagt,alla går inte i kostym,tant kjol och tant blus ,har vissa bokade dagar för sex,sitter framför tv med papiljotter och rökrock ,lyssnar på ring så spelar vi när de blivit 40+.
    Sen att du gick igenom vissa saker i "väldigt ung ålder",och mognade vid 15 år,jättekul för dig.Verkligen!

Svar på tråden Översexuell