Inlägg från: Anonym (Singelpappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singelpappa)

Man som drar sig undan

Anonym (Mio) skrev 2020-02-02 19:47:05 följande:

vi har tid hos en psykolog på onsdag.

vill verkligen inte gå men jag måste antar jag

känner mej så skyldig bara, fan söndag kväll och må så dåligt

vilket skitliv

Skit i att gå dit. Du är vuxen och gör som du vill.

Är det värt att tvinga sig att göra nåt man inte vill för någon annans skull? Gå till terapeut eller ha sex?

Tänk efter noga.

Är han verkligen värd detta? Om ja, dåså. Om inte, då vet du vad du måste göra.

Det gör ont, jag har gått igenom samma sak. Det var inte värt och jag lämnade henne. Jag är lycklig nu, aptiten är tillbaks, jag sover bra igen och jag tappar inte hår(!) längre.
  • Anonym (Singelpappa)
    Anonym (tjej) skrev 2020-04-15 10:32:25 följande:

Är du säker på att det är din sexlust som är borta och inte bara lusten till att ligga med din man?

För egen del har jag helt tappat lusten att ligga med min man, men det är för att jag inte är kär i honom och inte är nöjd med förhållandet. Säger inte att er relation är dålig på det sättet, men det kan ju faktiskt vara så att du inte är kär i honom längre och därför inte är sugen på att knulla med honom? Precis som man kan ha en bra relation till en kollega till exempel men ändå inte vill ligga med denna.

Tror säkert att min man skulle kunna sitta och gnälla om att kvinnor tappar sexlusten efter barn och bla bla, men egentligen är det honom jag har tappat lusten till. 

Varför går du inte då? Tror du att du inte får någon bättre? Eller klarar du dig inte utan honom av andra anledningar?
  • Anonym (Singelpappa)
    Anonym (Vill...ja...mmmmm) skrev 2020-04-15 16:21:29 följande:

Alltså så gärna jag skulle vilja hitta en kvinna som skiljt sig från sin från sin man för att han tappat lusten till henne. Börja flirta lite med henne, ge komplimanger och väcka hennes lust till liv igen. Känna lusten till varandra, brännande åtrå och kanske vara lite blyga för varandra.... För att det var så länge sedan sist... Lika nervösa båda två för att ta första steget...

Finns du kvinna? Du kanske vill ta steget att separera för att få det du behöver, det du saknar... Åtrå..... Kärlek.... Sex...

Gå och lägg dig!
Svar på tråden Man som drar sig undan