Inkludera barnen och erkänna
men nu är frågan mer om hur länge man ska ?köpa? tänker på barnen grejen
Skit i honom.
UPPDATERING
Han vill ha lugn och ro några helger, sen är han redo att gå ?all-in? som han kallar det!
Vi har pratat gång på gång om detta och nu kom jag fram till att visst, jag ger han total lugn och ro i dessa veckor framöver (fram till första helgen i mars)..
MEN:
Det innebär även att jag tvättar inte, tar inte disken, handlar ingenting åt varken han eller barnen, han sköter sitt hem helt själv!
Han vill ha lugn och ro och jag vill inte känna att jag är någon som tar hand om hans hem och hans barn som jag inte är delaktiga i, de vet inte ens om att försörjningen och städandet inte sköta av han! Men de kommer dem inse nu, att de är inte städat och fint när ?kossan lämnat båset?
Men nu är han sur för det med! Men de får han vara, de är så de får vara nu i 5 veckor helt enkelt!
Tankar???
Ställt upp och gjort allt enbart på grund av kärlek till han och hans barn!
Han har aldrig begärt att jag ska göra någonting, han frågade 2 gånger om städ och om att fixa inför jul.. Men annars bara för att jag verkligen verkligen tror att han är min THE ONE!
Mötte honom och den dagen var då jag insåg vad jag saknar i alla år, fyrverkerierna, pirr i magen, tunghäfta, tiden stannar och den enda man kan tänka på är han!! Han gör mig otroligt lugnt och trygg! Han får mig att kunna ?ha tråkigt? han fick mina tvångstankar att upphöra bara genom att låta mig vara mig och hans närvaro får mig mer självsäker och trygg än jag varit under hela barndomen typ!
Men folk i dagens läge (säger inte alla nu) men många väljer att lämna istället för att kämpa, jag kom från ett 16 års långt förhållande innan och jag kämpade i omgångar under många år där, tills jag sen mötte denna kille och förstod då vad som saknats för ett fungerande kärleksliv!!