Inkludera barnen och erkänna
Låter som ett väldigt vettigt beslut utifrån den bergochdalbana som karln redan utsatt sina barn för. Tycker det ska gå i alla fall ett år innan ni blandar in barnen igen.
Låter som ett väldigt vettigt beslut utifrån den bergochdalbana som karln redan utsatt sina barn för. Tycker det ska gå i alla fall ett år innan ni blandar in barnen igen.
Klarar han inte av att ta sitt ansvar så är det ju inte värre än att han släpper henne. Så här långt har han kunnat luta sig tillbaka på att majja håller sig i periferin så att han inte har behövt stå upp mot egendomliga krav ifrån exet. Det blir lätt så om det finns någon i "triangeln" som viker sig. Exet ställer krav och han slipper ifrågasätta exet eller ta den konflikten så länge majja håller sig undan. Han har bett henne göra det och hon har gjort det. Men hon mår inte bra av att hållas hemlig. Hon har också behov av att ta plats med all rätt.
Det brukar bli konflikter när någon som har hållit tillbaka med sina behov helt plötsligt börjar ställa krav på att ha samma rätt att må bra som den andra i relationen.
Vet inte om du stavat fel, men vad menar du med "ogina"?
Jo jag står fast vid att kan han inte erkänna mig efter det vi gemensamt kommit överrens om så lämnar jag honom!
Jag skulle aldrig kräva att han inte ska ha kontakt med sina barns mammor, aldrig någonsin, men jag kan däremot kräva att mammorna vet om att att vi är ett par!!