Intimfrisyr
Är 31, har en "Fittler", inte sidbenan utan bara själva mustaschen och kan rita dit ett ansikte med sminkpenna.
Skulle jag träffa någon skulle jag givetvis raka bort det... Är inte högerextrem bara barnslig.

Är 31, har en "Fittler", inte sidbenan utan bara själva mustaschen och kan rita dit ett ansikte med sminkpenna.
Skulle jag träffa någon skulle jag givetvis raka bort det... Är inte högerextrem bara barnslig.
Vi är 50+ och helrakade bägge två.
Ett tips: Gå till närmsta simhall och spana i omklädesrummet så får du se vilken frisyr som är vanligast.
Mina empiriska studier påvisar att de flesta är mer eller mindre rakade där nere. Sällan man ser jätte kraftig behåring. Om man gör det är det oftast människor från mellanöstern eller liknande länder.
Man kan också ta sig till valfri naturiststrand och spana. Finns ju en del att välja på här hemma men favoriten som vi besöker varje gång är Playa del Inglés när vi åker till Grand Canaria. Där kan man strosa omkring på stranden och bada/sola utan en tråd på kroppen bland likasinnade.