• karllesson

BF Oktober 2020

Hej på er! Jag hittade ingen tråd med bf oktober så jag skapade en :) jag plussade i söndags och enligt min senaste menstruation så har jag bf 3/10. Jag är gravid för andra gången, har en 1 åring hemma????

Jag har blivit gravid med letrozol, då jag har pcos. Första gången jag blev gravid gick det på 3e kuren och nu på 1a så jag var i chock i söndags när jag fick plus på stickan, kan inte fatta att det är sant! Någon mer som precis har plussat och har bf i oktober?????

• Svar på tråden BF Oktober 2020
  • kma
    Aducia skrev 2020-01-26 18:38:40 följande:

Jag sökte till en men osäker om det är din!

Var det du som jag godkände nyss? :)
  • Saima17
    kma skrev 2020-01-26 17:48:35 följande:

Nej den ska vara synlig för alla men privat inne i gruppen eller vad jag ska säga :) Bf oktober 2020 heter den.

Är det ok att gå me där?
  • kma
    Saima17 skrev 2020-01-26 19:52:56 följande:

Är det ok att gå me där?

Ja självklart! :)
  • Saima17
    kma skrev 2020-01-26 19:57:03 följande:

Ja självklart! :)

Är det den som det är typ under 10 medlemmar? :)
  • kma
    Saima17 skrev 2020-01-27 08:24:16 följande:

Är det den som det är typ under 10 medlemmar? :)

Ja precis tror det är 9 st totalt :)
  • Lillemiss
    kma skrev 2020-01-26 16:53:24 följande:

Grattis! :D Håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen nu! Jag är också rädd och orolig att få MA. Men vi får leva på hoppet :) Vart bor du?

Tack! Ja det är viktigt att tänka positivt ???? jag bor i Lund
  • Rickis80

Jag är på Bim + 3 mår illa, ömma bröst och haft molvärk sen strax efter äl men tog senast igår ett test som visar negativt. Blir tokig på detta. Mensen har kommit som en klocka varje månad...

• Gävlebo

Hej alla! Kul att det redan finn några med bf i oktober! Jag plussade idag, Bim imorgon. Är helt i chock! Efter att ha försökt i ett år blev vi äntligen gravida hösten 2019 men fick mf i vecka 7. Är otroligt nervös nu, men glad! Jag har sökt om medlemskap i facebook-gruppen nu. Ska bli kul att följa er alla Hjärta

Svar på tråden BF Oktober 2020