Kvinnliga incels
Hur vet du att de inte hotar män? Jag skulle tro det finns ett mörkertal där på samma vis som det finns ett mörkertal när det gäller misshandel av män i förhållanden.
Hur vet du att de inte hotar män? Jag skulle tro det finns ett mörkertal där på samma vis som det finns ett mörkertal när det gäller misshandel av män i förhållanden.
Det finns inga incels över huvud taget, oavsett kön, som dödat tusentals människor.
vill du vara snäll och citera där det står tusentals människor?
Var står det att de har dödat tusentals människor??
Det är också läskigt med såna som först förvränger det någon skrivit och sedan beskyller denna för något hen inte uttryckt.
Om det är så, så är det ju fullt troligt att kvinnliga incels hotar män, som ju var det jag svarade på.
Du påstår att enligt SÄPO har incels dödat tusentals människor och citerar en artikel, har du inte hittat på kan det ju inte vara så jäkla svårt att citera där det står tusentals människor.
Så det var inte tusentals, du bara hittar på?
Det är uppenbarligen du som har en skev människosyn, inte minst på män som du uppenbarligen skiter i trots att incels dödar och hotar män också. Men framförallt för att du tycker det är viktigare att jaga incels trots att icke-incels dödar långt fler än vad incels gör.
Du saknar fortfarande argument för att incels skulle ha dödat tusentals människor.
De dödar och hotar män också. Men det är fortfarande så att icke-incels dödar långt fler än vad incels gör. Incels utgör i praktiken inget stort hot.
SÄPO har ett egenintresse av att blåsa upp sådana här hot. Fakta är att incels har inte har dödat speciellt många jämfört med andra grupper så du behöver inte gå omkring och oroa dig
Ja det spelar roll!! Varför skulle vi lägga ned en massa tid och pengar på några som inte utgör nått större hot när det finns andra grupper som är väldigt mycket farligare?
Tycker du det är rimligt att polisen jagar incels medans kriminella ligor skjuter och spränger bomber i bostadsområden?
Ja det spelar roll!! Varför skulle vi lägga ned en massa tid och pengar på några som inte utgör nått större hot när det finns andra grupper som är väldigt mycket farligare?
Tycker du det är rimligt att polisen jagar incels medans kriminella ligor skjuter och spränger bomber i bostadsområden?
Så bara för att det finns terrorgrupper som kanske är större än denna terrorgrupp så ska polisen strunta i att lägga ner massa tid och pengar på denna växande terror-rörelse för det finns ju grupper som är "väldigt mycket farligare"?
Skrämmande att det finns människor som resonerar som nu, det är inte konstigt att världen ser ut som den gör.
Ja, polisen ska naturligtvis prioritera efter hur stort problem nånting verkligen är och inte efter nybildade hot. Annars kan de ju lika gärna prioritera att jaga femcels, om nu det inte spelar någon roll.
Inbillade hot skulle det vara.
Och det här gör ju polisen redan, de har begränsade resurser så de måste prioritera
Läser du ens själv vad du citerar ovan?? Det är en massa spekulationer och gissningar, inte fakta.
Jag tror inte kvinnorna generellt sett vill slippa män. De har väl lika mycket sexdrift som män har, eller menar du att det är en skillnad där? Är man väldigt ful som kvinna så har man det tuffare att träffa någon, precis som fula män har det tufft. Sen finns det folk som har mindre sexdrift men ändå vill ha en partner, och de som är asexuella som inte alls vill ha sex osv.
Skaffa bättre vänner skulle jag råda dem till.
Jag får rövar och fittor skickade till mig flera gånger i veckan så tro inte att kvinnor är ensamma om det. Jag bara blockerar och bryr mig inte.