Inlägg från: Anonym (haj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (haj)

Kvinnliga incels

Barbro45 skrev 2020-01-22 07:50:34 följande:

Män hatar kvinnor för att de INTE FÅR KNULLA. De kvinnor som börjat hata eller åtminstone tycka väldigt ila om män gör det på grund av personliga erfarenheter av fysisk, psykisk och ekonomiskt våld, sexuella trakasserier, att alltid behövt stå för merparten av hemarbete, att alltid bli osynliggjord. 

Ni som är kvinnor, be om att få följa mansbebisar på Instagram. Dessa berättelser blir som the red pill.

Så kvinnor som inte får ligga, de blir aldrig bittra och arga då?
  • Anonym (haj)
    CliftonWebb skrev 2020-01-24 02:06:16 följande:

Ni verkar totalt ha missförstått vad feminism egentligen är, men ni ger ett väldigt tydligt exempel på varför feminismen behövs.... ;)

Men om vi nu ska prata kvinnor och ofrivilligt celibat, dom kvinnor som jag har träffat som lider av det problemet känner sig oerhört fula eller tjocka eller på annat sätt oattraktiva, och dom ger sig helt enkelt inte ut på marknaden för dom vill inte bli ratade efter att ha blivit ratade så länge och dom vill inte förnedra sig själva genom att bli utnyttjade för sex när det är så uppenbart att killen inte ens tycker att dom är attraktiva. Det är dom kvinnor som ligger på en etta på skalan och som vet att inte ens kvart i tre-raggen vill ha dom. En kvinna jag känner som stämmer in på denna beskrivning berättade för mig att hon inte hade haft sex på över sjutton år. Och jag tror det känns fruktansvärt för en sådan kvinna att längta efter närhet och sex och inte kunna hitta ens en enda man att gå hem med.

Inte haft sex på över 17 år, men har ändå haft sex. Det låter på dig då som att det är extremt ovanligt med en kvinna som aldrig haft sex (men vill ha sex)? Jämfört med män där det är väldigt många män som är oskulder. Varför är det i så fall en sån ojämvikt där tror du?
  • Anonym (haj)
    Anonym (Män) skrev 2020-01-23 21:59:28 följande:

Mitt manshat grundar sig i min misshandlande narcissistiska far som misshandlade mig i alla år från barn till vuxen ålder. Då tror man att alla män är så, föraktet mot män är stort. Welcome to proove me wrong. Så uppstod mitt förakt för män och jag har uttnyttjat alla män i min väg.

Har du lyckats motbevisa din tes ännu (att alla misshandlar)?
  • Anonym (haj)
    Anonym (Män) skrev 2020-01-25 21:58:13 följande:
    Många män har ondska i sig. Och svag och låg självkänsla. Finns i de flesta. Det finns någon enstaka som är genuint god. Att träffa en genuint snäll människa och ännu svårare när det handlar om en genuint snäll man är oerhört svårt i denna världen. Hände en gång. De flesta män är elaka speciellt mot "svagare" och har det i sig. Så fort jag ser en sådan sida blir han hatad av mig och straffad hårt. Många män har en sida inom sig som försöker misshandla kvinnor om de får chansen. Räcker att läsa här inne på FL inlägg från män.
    På vilket sätt har du uppfattat män du träffat som onda?
  • Anonym (haj)
    Anonym (Män) skrev 2020-01-28 23:22:31 följande:
    Fel. De genuint snälla männen, sådana som jag söker skriver här inne i trådar att de aldrig lyckats hitta någon tjej som uppskattar deras snällhet och så undrar de hur de ska göra för att hitta någon kvinna. Samtidig så har de män jag haft varit guld och självklart haft många andra tjejer efter sig. Alltid. Självklart tar jag bara det jag gillar bäst. En bra man har valmöjligheter. Det har jag också. Båda väljer varandra. Mina män har alltid varit lika omsvärmade av kvinnor som jag är av män. Det bästa eller inget. Det är roligare att vara med en som är omsvärmad än någon som inte har några möjligheter. Självklart har de snälla jag varit med haft valmöjligheter, och valt mig. Jag valde ju honom tillbaka, trots alla andra män som valdes bort.
    Varför skulle en empatisk man välja dig när du skriver ju att du hatar män?
Svar på tråden Kvinnliga incels