Inlägg från: Anonym (Män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Män)

Kvinnliga incels

Mitt manshat grundar sig i min misshandlande narcissistiska far som misshandlade mig i alla år från barn till vuxen ålder. Då tror man att alla män är så, föraktet mot män är stort. Welcome to proove me wrong. Så uppstod mitt förakt för män och jag har uttnyttjat alla män i min väg.

• Anonym (Män)
    Anonym (haj) skrev 2020-01-24 02:27:28 följande:

Har du lyckats motbevisa din tes ännu (att alla misshandlar)?

Många män har ondska i sig. Och svag och låg självkänsla. Finns i de flesta. Det finns någon enstaka som är genuint god. Att träffa en genuint snäll människa och ännu svårare när det handlar om en genuint snäll man är oerhört svårt i denna världen. Hände en gång. De flesta män är elaka speciellt mot "svagare" och har det i sig. Så fort jag ser en sådan sida blir han hatad av mig och straffad hårt. Många män har en sida inom sig som försöker misshandla kvinnor om de får chansen. Räcker att läsa här inne på FL inlägg från män.
  • Anonym (Män)
    KlantSmurfen skrev 2020-01-24 03:09:21 följande:

"Så uppstod mitt förakt för män och jag har uttnyttjat alla män i min väg."

Det låter som narcissism.

Om en man vuxit upp med en narcissistisk mamma och blivit utnyttjad av såna som dig kan han ju ha utvecklat ett kvinnoförakt och utnyttjar kvinnor.

Ja, de flesta onda män som hatar kvinnor hatar sin mamma och har blivit förtryckt av mamman från början. Det började där. Så länge du är emot feminism är du för mäns våld mot kvinnor. Hade du inte varit för kvinnomisshandel hade du hjälp kvinnor. Men det gör du inte utan förtrycker feminism här inne i dina inlägg. Därför finns anledning att ogilla dig.
  • Anonym (Män)
    Anonym (haj) skrev 2020-01-26 00:08:57 följande:

På vilket sätt har du uppfattat män du träffat som onda?

Tja. Läs alla inlägg i den här tråden, av män. Mycket nedtryckande mot kvinnor, att kvinnor har för höga krav, att feminister är dumma etc. Det är en avsaknad av empati som skymtas i inläggen samt en vilja att kränka kvinnor genom att smygspotta genom ord på de kvinnor som inte "behagar männen" t ex de som kämpar för feminism eller de som har krav på en man för att ha sex med honom. Läs LL's inlägg. Det finns en bitterhet mot kvinnor som väljer att inte ha sex. Han kallar det "hon har för höga krav" istället för att försöka bli en bättre man. Anklagar kvinnor som inte har sex med män. Hela tiden detta att försöka kritisera kvinnor som vet vad de vill och vad de inte vill, som väljer själva.

I det dagliga märker jag att män har mindre empati, kan vara mycket ilojala lättare otrogna, äventyra tilliten för själviska motiv. Färre spärrar mot gränser, mindre uppskattning mot ett förhållande och större egoism. Så länge han får det han vill ha sexuellt så kan en relation och lojalitet slängas bort. Vad andra känner är oviktigt, att han sätter sina egna behov före ALLT. Bryr sig inte om vem eller vilka som blir sårade eller traumatiserade så länge hans behov tillgodoses. Därav ses ondheten.
  • Anonym (Män)
    Anonym (M) skrev 2020-01-26 00:42:22 följande:

Det här är min erfarenhet med, tyvärr. Alla de där bra männen som påstås finnas, var finns de? Under ytan hittar man alltid ett monster. Förklädnaderna kan variera. Om goda män, utan tendenser till att kränka och trycka ner, fanns så borde de inte vara så svåra att träffa.

Ja, precis!
  • Anonym (Män)
    Anonym (hmm) skrev 2020-01-26 01:41:56 följande:

Missade du att han skrev "kvinnor som levde i ofrivilligt celibat"? Alltså de valde inte att inte ha sex utan de kunde inte få sex. Eller valde du att förvränga det till att låta värre än det var?

Han har en bitterhet mot kvinnor som lever i ofrivilligt celibat. För att de har för höga krav skriver han. Dvs = För att de inte står till förfogande sexuellt att ta vem som helst. För att de inte har sex med honom? Därför klankas det ner på dem. Kvinnorna vill inte leva i celibat men alternativet, att ha sex med elakt skräp är värre så då får det vara. Inte så konstigt. Hellre ofrivilligt celibat än ett svin. Hellre ofrivilligt celibat än att ge sig själv till fel man som inte har vett att uppskatta det värdefulla och vara värt det. Hellre ofrivilligt celibat hela livet än att kasta pärlor åt svin. Lite förståelse bör finnas att kvinnor bör ha skyhöga krav eftersom män ofta har onda sidor som kommer fram.
  • Anonym (Män)
    Anonym (hmm) skrev 2020-01-26 02:21:08 följande:

Att ha för höga krav är inte lika med att inte ta vem som helst. 

Jo det är det, tycker jag. Om jag har som krav att vara med en genuint snäll man och ingen sådan hittar jag så är ju alla andra som inte uppfyller kravet, som att ta vem som helst.
  • Anonym (Män)
    Anonym (hmm) skrev 2020-01-26 02:44:07 följande:

Han säger ju inte att de ska ha några krav alls, utan att de har för höga krav. Alltså det normala är att man då menar att de ska sänka kraven. Det står inte hur mycket men du verkar utgå från att han menar att sänka till inget krav alls? Det tror inte jag han menar utan han pratar ju om "Ken och Barbie"-typer, att han tycker de har så pass orimligt höga krav på sin man. Det gäller ju för många, både män och kvinnor, att de kan ha för höga krav på partner och därav har svårt att hitta någon.

Om du letar efter en genuint snäll man och inte hittar någon så kan du sänka kravet till att hitta t ex en ganska så snäll man. 

Men sänker man kraven så gör man ju sig själv illa genom att tvinga sig mot sin vilja att vara med någon man inte vill ha. Varför tortera sig själv så? Bättre att vara utan sex för alltid. Jag vill inte ha någon ganska snäll. Då får det vara. Sluta försöka tvinga kvinnor att vara med män vi inte vill vara med. Så jäkla själviskt av dig. Det är ju bara för att ni män så gärna vill ha sex på bekostnad av andras viljor som dessa försök till övertalning sker! Låt kvinnor som inte vill vara med något de inte vill ha, vara ifred!! Respektera kvinnors åsikter! Respektera att kvinnor vet vad de vill ha! Och respektera att vi kan vänta hur länge som helst eftersom vi inte styrs av en kuk att ta det vi inte tycker om. Vi vill INTE det!
  • Anonym (Män)
    KlantSmurfen skrev 2020-01-27 13:28:09 följande:

Låga/höga krav är ofta i förhållande till hur man är själv. Är man lågutbildad och alltid varit arbetslös men anser att man förtjänar en karriärkvinna har man för höga krav.

Om man har en genuint snäll man som krav medan man själv har utnyttjat alla män i sin väg har man man alldeles för höga krav eftersom man själv inte lever upp till den standarden på långa vägar.

Nej. Man vet vad man gillar och nöjer sig inte med mindre. Bara män nöjer sig och håller till godo, för de styrs av sin kuk. En kvinna kan i teorin gå ett helt liv utan att någonsin ha sex, bara använda någon leksak och vara fullständigt nöjd med det och ha ett gott liv. Därför behöver hon aldrig sänka några krav. Utan höja dem. Så slipper hon patrask
  • Anonym (Män)
    KlantSmurfen skrev 2020-01-27 23:58:54 följande:

Det brukar låta så. Nackdelen med att ha högre krav än vad man själv lever upp till är att de som lever upp till kraven alltid har bättre alternativ.

"Så slipper hon patrask"vem är det som slipper vem?

"En kvinna kan i teorin gå ett helt liv utan att någonsin ha sex, bara använda någon leksak och vara fullständigt nöjd med det och ha ett gott liv."

Fel. De genuint snälla männen, sådana som jag söker skriver här inne i trådar att de aldrig lyckats hitta någon tjej som uppskattar deras snällhet och så undrar de hur de ska göra för att hitta någon kvinna. Samtidig så har de män jag haft varit guld och självklart haft många andra tjejer efter sig. Alltid. Självklart tar jag bara det jag gillar bäst. En bra man har valmöjligheter. Det har jag också. Båda väljer varandra. Mina män har alltid varit lika omsvärmade av kvinnor som jag är av män. Det bästa eller inget. Det är roligare att vara med en som är omsvärmad än någon som inte har några möjligheter. Självklart har de snälla jag varit med haft valmöjligheter, och valt mig. Jag valde ju honom tillbaka, trots alla andra män som valdes bort.
  • Anonym (Män)
    Anonym (haj) skrev 2020-01-28 23:57:31 följande:

Varför skulle en empatisk man välja dig när du skriver ju att du hatar män?

Jag hatar bara de som inte är sympatiska.
Svar på tråden Kvinnliga incels