Inlägg från: Barbro45 |Visa alla inlägg
  • Barbro45

Kvinnliga incels

Män hatar kvinnor för att de INTE FÅR KNULLA. De kvinnor som börjat hata eller åtminstone tycka väldigt ila om män gör det på grund av personliga erfarenheter av fysisk, psykisk och ekonomiskt våld, sexuella trakasserier, att alltid behövt stå för merparten av hemarbete, att alltid bli osynliggjord. 

Ni som är kvinnor, be om att få följa mansbebisar på Instagram. Dessa berättelser blir som the red pill.

• Barbro45
    Anonym (Kvinnliga Incels) skrev 2020-01-23 17:08:32 följande:

"Män hatar kvinnor för att de inte får knulla" är konstigt nog väldigt sant. Jag kan inte påstå att jag hatar kvinnor, men periodvis är det snudd på. När jag känner så och hittar någon kvinna som underligt nog vill knulla med mig (Jag vågar inte spekulera allt för mycket i vad som fattas en kvinna mentalt som vill knulla med mig), så går det över även om vi så bara knullar en endaste gång.

Då gillar jag kvinnor igen, och detta håller i sig i säkert tre månader innan jag blir en bitter jävel igen.

Din insikt om dina bevekelsegrunder är ovanlig, det är få människor (män eller kvinnor) är så klarsynta när det gäller sig själva. Mig inkluderad, vi ljuger ofta för oss själva.
Svar på tråden Kvinnliga incels