Inlägg från: Anonym (Kvinnliga Incels) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnliga Incels)

Kvinnliga incels

Kvinnliga Incels är inte feminister, även om de delar aversionen mot män med extremfeminister. De är extremt få, och ännu mer hatiska/bittra än de manliga.

De hatar män för att män väljer andra kvinnor än dem, för mäns ytlighet, falskhet, hur de lurar kvinnor med kärlek och relationer bara för att få ligga, hur de bedrar, hur de inte vill skaffa barn med henne för att sedan skilja sig och skaffa barn med en annan kvinna när hon är för gammal för att få barn. osv osv osv.

De hatar även kvinnor för att män vill ha dem, för att de fått barn och det har inte de själva fått, för att de premierar män som beter sig illa vilket sprider sig till andra män att man skall bete sig illa, för att de behandlar män dåligt vilket leder till att män behandlar kvinnor som de själva dåligt.

De hatar samhället för att samhället blåst dem på barn genom att lura dem att utbilda sig och göra karriär istället för att skaffa barn.

Osv osv. Så det blir som en mix av åsikter från manliga Incels ihop med tokfeminism tillsammans i en extrem toxisk hatisk ältande sörja där man hatar allt och alla inklusive sig själv. fanns ett par såna på Incels. com eller vad det hette, kallade sig "Femcels" och var så otrevliga att de bannades även därifrån. vet ej vars de håller till nuförtiden. Kanske någon sluten facebookgrupp.

• Anonym (Kvinnliga Incels)
    Barbro45 skrev 2020-01-22 07:50:34 följande:

Män hatar kvinnor för att de INTE FÅR KNULLA. De kvinnor som börjat hata eller åtminstone tycka väldigt ila om män gör det på grund av personliga erfarenheter av fysisk, psykisk och ekonomiskt våld, sexuella trakasserier, att alltid behövt stå för merparten av hemarbete, att alltid bli osynliggjord. 

Ni som är kvinnor, be om att få följa mansbebisar på Instagram. Dessa berättelser blir som the red pill.

"Män hatar kvinnor för att de inte får knulla" är konstigt nog väldigt sant. Jag kan inte påstå att jag hatar kvinnor, men periodvis är det snudd på. När jag känner så och hittar någon kvinna som underligt nog vill knulla med mig (Jag vågar inte spekulera allt för mycket i vad som fattas en kvinna mentalt som vill knulla med mig), så går det över även om vi så bara knullar en endaste gång.

Då gillar jag kvinnor igen, och detta håller i sig i säkert tre månader innan jag blir en bitter jävel igen.
Svar på tråden Kvinnliga incels