klyban skrev 2020-01-22 07:15:59 följande:
Vatten späder ut urinen, och kommer ge en lägre halt av metaboliter.
Och B och C vitamin använder dessa för få färg på urinen, inte att det ska göra nått mer än det.
Efter ett röktillfälle så säger man RMV och att kan se metaboliter 2-7 dagar i urinen.
Det var en ansenlig mängd, så vi ska nog gå på de lite längre tiderna.
Och sjukvården tar inte drogtester utan att man signalerar en konsumtion, eller har en sjukdom där droger är vanliga.
Men vem röker på innan man går till läkaren och om man är rädd för man ska bli tagen?
Vädligt ofta man läser sånt, där en person tom ska lämna ett urinprov en viss dag, men ändå röker på nån dag före.
Urinen kan man detektera metaboliter 2-7 dagar efter röktillfället.
Och i blodet 8-10h, sen finns inga spårbara mängder THC kvar i blodet.
Vad är din poäng? Antar att ts menar att hon rökt 1,8 g vid ett tillfälle? vem, som inte röker regelbundet , röker 1,8 g ? Även om dom delar det så är det ändå en mängd som gör en ?nybörjare? bäng.
Jag antar med denna information att det inte är alltför lång tid sedan hon rökte innan tillfället hon talat om. Och IOM detta så är risken att hon kissar positivt överhängande. Men detta är som sagt bara antaganden.
Jag rökte fick till mig att göra test en vecka efter tillfället . Drack under den veckan massor av vatten o det gjorde som väntat varken bu eller bä. Kompisen smög i en droppe diskmedel o kom undan.
Framkommer inte i ts om det är sjukvården, ag eller annan instans som önskat testet.