• Mirum

BF sept-okt 2020 Sthlm

Som rubriken lyder, en tråd för oss som har BF sept-okt och bor i Stockholmsområdet. Min tanke är att starta en hemlig facebookgrupp där vi kan följas åt. För att gruppen ska bli trygg och personlig kommer det endast finnas 50 platser när det uppnåtts så stängs gruppen. Så vänta inte för länge Flört

Jag har precis plussat med andra barnet och var i min förra graviditet med i en liknade grupp som var väldigt lyckad nu hoppas jag på att få uppleva samma sak även denna gång Skrattande

• Svar på tråden BF sept-okt 2020 Sthlm
  • Mirum
    feiza skrev 2020-01-18 16:07:04 följande:

Hej.

Jag går gärna med i Facebook gruppen för bf sep-okt 2020 ???? plussade för ca en vecka sedan, och har bf i mitten på september.

kul! skicka mig ett meddelande med den mejl du har kopplad till Facebook så bjuder jag in dig Glad
  • Mirum
    Anonym1891 skrev 2020-01-18 17:25:51 följande:

Tror att jag plussade precis så jag hoppar gärna in här och är gärna med i en fb grupp

kul! skicka mig ett meddelande med den mejl du har kopplad till Facebook så bjuder jag in dig Glad
  • Mirum
    feiza skrev 2020-01-18 20:02:07 följande:

Som ovan skrivit går inte att skicka meddelande till dig så din sida är privat.

Hehe ojdå ???? skickat meddelande nu
  • Mirum

För enkelhets skull gjorde jag gruppen synlig, så att man kan hitta den men den är privat så endast medlemmar kan se vilka som är medlemmar. Gruppen heter Sept-Okt 2020 Sthlm ????när gruppen blir full kommer den bli osynlig igen.

• Mirum

Alltså jag gör inte massa frågetecken utan glömmer att jag måste använda familjelivs egna smileys :p

Svar på tråden BF sept-okt 2020 Sthlm