Inlägg från: Anonym (lättare med partner) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lättare med partner)

Onanerar aldrig

Är förvisso man, men äter också lyckopiller. Periodvis har jag låg/ingen sexdrift. Vill inte alls onanera. Men tillsammans med en kvinna går sexdriften upp en del. Jag rycks lite ur min depression (Kvinnor har den effekten på mig) så sex funkar ändå. Då blir jag kåt, i den situationen och sexdriften kommer (tillfälligt) tillbaks.

Så kanske är det samma för dig? Du kommer troligtvis aldrig bli en nymfoman som vill ha sex hela dagarna, men en viss sorts sexlust kan "sparkas igång" (Inte bokstavligt talat) av en partner.

Är förvisso man, men äter också lyckopiller. Periodvis har jag låg/ingen sexdrift. Vill inte alls onanera. Men tillsammans med en kvinna går sexdriften upp en del. Jag rycks lite ur min depression (Kvinnor har den effekten på mig) så sex funkar ändå. Då blir jag kåt, i den situationen och sexdriften kommer (tillfälligt) tillbaks.

Så kanske är det samma för dig? Du kommer troligtvis aldrig bli en nymfoman som vill ha sex hela dagarna, men en viss sorts sexlust kan "sparkas igång" (Inte bokstavligt talat) av en partner.

Anonym (Vanligt) skrev 2020-01-17 14:51:20 följande:
    Jag vet inte, mitt senaste förhållande tog delvis sluta pga att jag inte kunde ge honom det han behövde och ville ha sexuellt, jag kände mig ständigt dålig :/
    Ge inte upp hoppet för det. Finns det bara en vag aning till sexdrift kvar så tror jag att den kan växa till att du både är kapabel till och vill ha ett slags sexliv i någon form.

Nykärlek är ju en jäkla stark sexdriftsboost. Blir du nykär så kommer viss lust "på köpet". Tyvärr försvinner ju den där nykärleken, men den varar typiskt för kvinnor i 2 år. Vilket ger dig gott om tid att bygga upp en sexdrift under tiden, då en del av den kommer "gratis" med nykärleken.

Sedan är det ju inte helt lätt att bli nykär heller, eller hitta någon att bli det i. Men hittar du en snubbe som du gillar finns det faktiskt en ganska stor chans att det kommer tillbaks av sig självt.
Svar på tråden Onanerar aldrig