• Anonym (joppjopp)

Om nån mycket yngre vill ligga

Vad säger du då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om nån mycket yngre vill ligga
  • Anonym (Gubbe 57)

En i allra högsta grad teoretiskt frågeställning. Kommer aldrig att hamna i den situationen att en mycket ung kvinna skulle vilja ligga med mig. Men jag tycker ändå att alternativen var för onyanserade. Jag skulle inte säga usch till en ung kvinna för jag skulle gärna vilja göra det. Men i praktiken skulle jag ha väldigt svårt för det eftersom jag skulle ha svårt att ligga med nån som är yngre än mina döttrar. Det skulle inte funka. Skulle inte kunna se mig själv i spegeln efteråt.

Så mitt svarsalternativ är "Jag är fantastiskt smickrad, men nej tack!"

• Litenmenhård

Om jag får flika in. Sex är sex oavsett med vilket kön. Det är bara olika sex. Allt över 18 kille eller tjej går bra för mig.

• Anonym (Kvinna)

Vad innebär ?mycket yngre?? Jag är 40, min man är 30. Räknas det som mycket yngre eller menar du typ en 20-åring?

• Anonym (Kvinna)

Som singel hade jag inte tvekat ett ögonblick på en som var 25 eller över. Mellan 20 och 25 hade säkert också varit gångbart om det kändes rätt. Det beror helt på.

• Anonym (kapten)
    Anonym (Kör på) skrev 2020-01-17 12:12:07 följande:

Allt över 18 tvekar jag inte för :D

15 är ju gränsen i Sverige
  • Anonym (Kör på)
    Anonym (kapten) skrev 2020-01-20 03:54:18 följande:

15 är ju gränsen i Sverige

Ja det är det. Men de betyder ju inte att jag som 40+ börjar knulla högstadie flickor för det. Lite måtta på kåtheten.

Fast jag nog lite i misstag knullade en 16åring som påstod hon var 19 en gång...
  • Anonym (Stina)

Om jag blir attraherad spelar åldern mindre roll. Tonåringar går bort (oavsett om det är lagligt eller inte) men annars ser jag inga hinder. Jag har ett ex som är 65 år och ett annat som är 27 år. 

• Litenmenhård
    Anonym (Stina) skrev 2020-01-20 15:14:42 följande:

Om jag blir attraherad spelar åldern mindre roll. Tonåringar går bort (oavsett om det är lagligt eller inte) men annars ser jag inga hinder. Jag har ett ex som är 65 år och ett annat som är 27 år. 

Håller med.Glad
  • Anonym (A)
    Anonym (Stina) skrev 2020-01-20 15:14:42 följande:
    Samma här
  • Anonym (Milfhunter)

Knullade en hel del äldre damer i min ungdom.
    Även i 30-års åldern hade jag KK med kvinnor runt 50.
    var 25 och hade en 17 åring också
    Sexet funkade men - allt annat ska ju funka också.
    Idag skulle jag inte vilja ha mer skillnad än +/- tre, fyra år.
    Min kvinna är ett år yngre och allt funkar hur bra som helst.
    Andra får göra som de vill.....

• Anonym (kapten)
    Anonym (Kör på) skrev 2020-01-20 14:59:08 följande:
    Ja det är det. Men de betyder ju inte att jag som 40+ börjar knulla högstadie flickor för det. Lite måtta på kåtheten.

Fast jag nog lite i misstag knullade en 16åring som påstod hon var 19 en gång...
    Ja det är sant. 

Finns undantag ibland dock. Jag satte på en 16-åring för ett par år sen. Hon var riktigt nice. Jag var strax över 30. Men såna chanser kommer inte ofta
  • Anonym (Han som)

I 18 års åldern raggade jag 50taggare på pubar

Och herre jävlar va man fick knulla inte alls ovanligt att man fick trekant med två vänninor dessutom

Svar på tråden Om nån mycket yngre vill ligga