• Nandez

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Blond tjej skrev 2024-09-04 20:12:45 följande:
    Fast det finns mycket att göra ännu för denna version saknar många funktioner som fanns på gamla FL    
    Ja, det håller jag med
  • Nandez
    Anonym (Har ni mods något emot mig som person eller?) skrev 2024-10-06 13:34:15 följande:

Jag skulle vilja prata med en moderator. 

Har självt anmält ett grovt inlägg där en elak medlem använder fula okvädningsord riktade direkt mot mig som enbart handlar om att kränka och sånt är inte tillåtet på forumet.

Men jag har anmält detta inlägg säkert 5-6 gånger och det enda svar jag får är ungefär att "detta faller inte under kategorin övrigt".

Men det finns ju inget alternativ som heter "okvädningar" eller liknande så vad ska jag välja när jag anger ett skäl till att inlägget ska plockas bort? 

Jag har anmält inlägg förut med samma motivering och då har inlägget plo´ckats bort ganska omgående.

Känner mig orättvist behandlad av er moderatorer och funderar på att svara den oförskämde medlemmen på samma sätt som han svarat mig. Men egentligen vill jag inte detta. Snälla, kan någon hjälpa här?

Skicka PM till Forumvärd
  • Nandez
    Rataxes skrev 2024-10-28 16:50:27 följande:
    Det är nog något av den mest meningslösa sysselsättningen man kan ägna sig åt...
    Få svar därifrån är lika vanligt som lottovinster.
    Fungerat bra när jag har behövt det
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-22 13:07:18 följande:

Återigen så vänder jag mig till moderator eller forumsvärd. 

Jag har skrivit privat till forumsvärden men inte fått svar på flera dagar? Var är ni? Har anmält både trådar och medlemmar som trotsat forumets regler. Vill ni vara vänliga att svara mig i PM?

Skickade du till Forumvärd?
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-23 23:48:02 följande:
    Ja, och har ännu inte fått svar från dem. Däremot svar från moderator till min g-mail. Fick rätt från dem iallafall. 
    Okej
  • Nandez
    RaYzLeR skrev 2024-11-26 23:22:17 följande:

Jag blev helt tokig på all reklam som ploppade upp på Familjeliv. Nu har jag installerat AdBlock. Vilken befrielse. Glad

Ja, det är detGlad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-01 00:04:05 följande:
    Jag har märkt av det. T ex i en tråd där man diskuterar om julen.
    Vad finns det för anledning att tumma ner där?
    Gillar man inte julen så är det ju helt frivilligt att gå in i en sådan tråd.
    Håller med, det finns ingen anledning att tumma där, det tummas även t andra liknande trådar
  • Nandez
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:08:06 följande:
    Ja, det finns ju folk som inte gillar julen och de kanske vill visa sitt missnöje eller nåt. Tråkmånsar men inget att fästa sig vid. 
    Bryr mig inte det minsta men finner det lite märkligt
  • Nandez
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:25:24 följande:
    Just i jultråden vet jag inte. Kanske de är avundsjuka på folk som ännu inte tappat sin julglädje. De själva är nerdeppade och känner att de måste ta ut sitt missnöje nånstans. Kanske lätt för dem att ge sig på entusiastiska personer som pratar om ett intresse de brinner för?
    Mycket möjligt att det är så men det är tramsigt 
  • Nandez
    RaYzLeR skrev 2024-12-01 21:37:12 följande:

Jag tycker att Familjeliv fungerar bättre nu. Man kan citera inlägg och man kan komma in på folks presentationer så man kan skicka PM.

Finns det fler problem som inte blivit bättre?

Dom funktionerna fungerar annars så vet jag inte
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?