-
Skönt att det verkar lösa sigAnonym (Benjajoha) skrev 2023-11-12 19:31:28 följande:Låter bra.
-
Lite småkrångel ibland
-
ObehagligtAnonym (Karalina) skrev 2023-11-30 14:08:19 följande:
Det var jag som hittade forumet, och ja, det förekommer regelrätta hot där om påstådda kartläggningar av medlemmar som ska sökas upp och tillrättavisas med mera. Vill inte återge allt som står där, men sådant är inte lagligt, dessutom tror jag inte att man får ta andras bilder och lägga ut där. Väldigt olämpligt hela det forumet.
-
Obehagligt, man vet inte om man är uthängdAnonym (Ew) skrev 2023-11-30 13:15:26 följande:
Då denna tråd är det närmsta kontaktväg som finns hoppas jag verkligen att ni polisanmäler forumet som länkades i en nyss borttagen tråd. Vidriga hot mot FL och en hel del uthängda användare.
-
Tack, men vill nog inte läsaAnonym (Casanova) skrev 2023-11-30 20:14:29 följande:Nä, såg inte att du var uthängd.
Som hot räknat tycker jag inte heller det var så allvarligt. Mest en bitter gubbe lät det som. Men absolut, det var ju inte okej det han skrev.
Skriver du privat kan du få länken. Jag har den kvar.
Tråkigt med sådana personer -
Vad bra.Anonym (Karalina) skrev 2023-11-30 22:17:37 följande:
Som väl är verkar forumet vara bortplockat.
-
ObehagligtAnonym (Orolig) skrev 2023-12-01 19:35:38 följande:Jag 'är dock orolig för att det kan finnas fler sajter än det forumet där medlemmar hängs ut.
-
Jo, den är jobbigRaYzLeR skrev 2023-12-10 08:50:41 följande:
Fan vad jobbig reklamen är på Familjeliv med mobilen!
-
Tycker det är otrevligt när det hängs ut medlemmarAuditanne skrev 2024-01-20 20:57:50 följande:Mig spelar det ingen roll. Har inget att dölja. Men kan förstå om vissa vill hålla sig mer anonyma.
-
Ja. jösses😁Postman skrev 2024-02-11 20:50:15 följande:
Idag skrev jag ett långt inlägg och när jag tryckte på skickaknappen kom det upp att jag skulle logga in, när jag hade loggat in igen var det som jag hade skrivit borta. Verkar som man rätt snabbt blir automatiskt utloggad.
-
Fungerar hyfsat
-
Lite små krångel
-
Fastnade i spamfiltret trots att det gått 10 minuter sen mitt senaste inlägget, ska man skriva ett inlägg i halvtimmen kanske
-
Obehagligt och galetAnonym (Attans) skrev 2024-03-03 22:53:23 följande:
Modsen borde bli bättre på att stänga ner oseriösa runktrådar som inte har tillstymmelse till diskussionsunderlag utan enbart startas för att vissa incels och sexmissbrukare behandlar Familjeliv som en porrsajt för eget bruk.
Vill varna för dessa äckel. De bryr sig inte om kvinnorna på detta forum utan är endast ute efter att utnyttja kvinnor för eget intresse.
-
Undrar till vem som informationen är överlämnad och när det gjordes?Forumvärd skrev 2024-03-29 14:07:07 följande:Hej hej!
Jag lämnade över informationen men ser att jag missat att återkoppla till dig.
Det har jag beklagligt missat.
Tack för svar