• Anonym (Ew)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Anonym (Så ok fuu ut) skrev 2024-05-12 21:51:41 följande:

Denna sida är helt jävla fuck CP

Så denna sida är hornlös jävla  fitt bög sida med IDIOTER 

Starkt jobbat med att ge kritik utan att låta som en galning hörru
  • Anonym (Ew)

Hur i hela fridens namn är det fullt ok att ha runktrådar om att ta på andras underkläder i tvättstugan...

• Anonym (Ew)
    Anonym (Konsulten) skrev 2024-06-02 11:08:16 följande:

De prestandaproblem som TS klagar på kommer mindre sannolikt att åtgärdas om många kör Adblock. Det är annonserna som denna siten och många andra lever på. Så snälla. Sluta använda Adblock på seriösa siter som du vill använda.

Ack..
  • Anonym (Ew)

Det där med att få varningar för trådar man själv anmält eller bara skrivit "Plz" /liknande meningslöst i en tråd man vet kommer tas bort pga regelbrott... Haha

• Anonym (Ew)

För att citera eller anmäla= ladda om sidan 1,2,3 tja x antal ggr tills det funkar. Så smidigt! or nej

• Anonym (Ew)
    Anonym (65) skrev 2024-07-16 15:55:25 följande:

Det är väl inte svårare än att tekniskt är FL på sluttampen av sin livslängd och ägarna har inte för avsikt att lägga några stora resurser på att göra om FL med en bättre fungerande kod.

Hur gammal är koden som styr dagens FL? Tio år åtminstone, va?

Ägarna får idag klick som de kan sälja annonser på till en minimal kostnad och sedan kan användare klaga på buggar och trasigt bäst de vill.

Ägarna kör det här så länge de kan, så länge folk fortsätter surfa in här.

Du har fullständigt rätt. Jag har slutat bry mig om småfelen på samma sätt som andra gör. Tas forumet bort inom något år är det fullt ok för mig. Tydligt hur forumet matar trollen genom att t.om ta bort deras trådar så de kan starta nya likadana hela tidenKyss
  • Anonym (Ew)

Ja att Övrigt sällan verkar vara just ok att anmäla övrigt i är märkligt...

• Anonym (Ew)

Just nu verkar hela supporten försvunnit då inga anmälningar har kommit tillbaka. Inte så viktigt för mig men antar det är vad som hänt för användaren ovan.

• Anonym (Ew)
    Blond tjej skrev 2024-12-02 16:53:45 följande:
    Gästboken saknas, man ser inte vilka som är inloggade och man kan inte ändra sin e-postadress 
    Ändra sin e-post är det enda av de där sakerna som verkar rimligt, resten är inte fel utan bra val att vara utan
  • Anonym (Ew)
    Anonym skrev 2024-12-23 15:30:30 följande:
    Flera personer har tagit upp det både här och i egna trådar.

Samtliga gånger har dock en moderator förkunnat att det handlar om de egna cookie-inställningarna och om det inte är adresser man själv skrivit in så händer det helt enkelt inte.

Alla dessa som tagit upp frågan har helt enkelt drabbats av någon sorts kollektiva hallucinationer. Detta är mycket mer sannolikt än att någon som inte kan tekniken bakom sitt eget forum har fel.

Efter att detta konstaterats, låses trådarna om ämnet. Det har ju ändå inte hänt, tydligen.

Jag är inte säker på att jag vill vara i en kollektiv hallis med FL Tyst

• Anonym (Ew)
    Anonym (Sökaren) skrev 2024-12-25 12:52:42 följande:

Hur söker man på familjeliv nu för tiden ? I trådarna alltså. Finns en sök funktion vet jag men den får iaf inte jag att funka. 

sök via google, deras suger verkligen
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?