Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Nä det är fortfarande en jäkla massa krångel med sidan
Nä det är fortfarande en jäkla massa krångel med sidan
Lite segt idag.
Men framförallt så har jag blivit utloggad flera gånger idag.
Någon mer som har blivit det?
Gnäller vi för mycket så kommer det snart bli att vi får betala för familjeliv...
Det är en gratis grej och de som jobbar har säkert fullt upp med att få det att fungera.
Tack för en bra sida som hjälpt mig i mitt liv som förälder.
Finns det någon moderator som kan kontakta Pimpinellan då hennes nick uppfattas som en bot vilket gör att hon inte kan skriva på forumet.
Det går inte att anmäla PM om det inte dykt upp nyligt. Fått några riktigt vidriga när jag skrev i en tråd innan jag anmälde den för drogreklam. Stabila snubbar
Då denna tråd är det närmsta kontaktväg som finns hoppas jag verkligen att ni polisanmäler forumet som länkades i en nyss borttagen tråd. Vidriga hot mot FL och en hel del uthängda användare.
Var inte själv drabbad men tänker på de som ovetandes har sina uppgifter uthängda, svår balansgång för det bör inte vara länkat...
Jag sträckläste inte men såg en del ovanligt hotfulla saker emot även FL med uthängda namn på medarbetare. Fanns anmälningsformulär till själva sidan där forumet ligger på. Må avsky FL själv men rena hot om att söka upp, ta åtgärder etc är inte ok.
det var längesedan reglerna var synliga, inget nytt
Denna sida är helt jävla fuck CP
Så denna sida är hornlös jävla fitt bög sida med IDIOTER
Hur i hela fridens namn är det fullt ok att ha runktrådar om att ta på andras underkläder i tvättstugan...
De prestandaproblem som TS klagar på kommer mindre sannolikt att åtgärdas om många kör Adblock. Det är annonserna som denna siten och många andra lever på. Så snälla. Sluta använda Adblock på seriösa siter som du vill använda.
Det där med att få varningar för trådar man själv anmält eller bara skrivit "Plz" /liknande meningslöst i en tråd man vet kommer tas bort pga regelbrott... Haha
För att citera eller anmäla= ladda om sidan 1,2,3 tja x antal ggr tills det funkar. Så smidigt! or nej
Det är väl inte svårare än att tekniskt är FL på sluttampen av sin livslängd och ägarna har inte för avsikt att lägga några stora resurser på att göra om FL med en bättre fungerande kod.
Hur gammal är koden som styr dagens FL? Tio år åtminstone, va?
Ägarna får idag klick som de kan sälja annonser på till en minimal kostnad och sedan kan användare klaga på buggar och trasigt bäst de vill.
Ägarna kör det här så länge de kan, så länge folk fortsätter surfa in här.
Ja att Övrigt sällan verkar vara just ok att anmäla övrigt i är märkligt...
Just nu verkar hela supporten försvunnit då inga anmälningar har kommit tillbaka. Inte så viktigt för mig men antar det är vad som hänt för användaren ovan.
Deras slapphänthet med rasism