• RaYzLeR

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Det är ju bara att logga in igen. 😀

• RaYzLeR
    Nandez skrev 2023-09-12 22:53:47 följande:
    Ganska tröttsamt att skriva om inlägg på inlägg och att logga in flera gånger om under ganska kort tid
    Jag brukar kopiera inlägget innan jag postar, ifall det skulle bli något fel. Då är det bara att klistra in inlägget.
  • RaYzLeR

Har ni samma problem att ni inte kan citera inlägg på mobilen om ni inte håller mobilen I horisontalläge?

• RaYzLeR
    Valuta2019 skrev 2023-09-22 19:37:51 följande:

tycker att admins gör ett dåligt jobb att rensa. på tiktok kan man åka på en varning 

På Flashback åker man med på en varning.
  • RaYzLeR
    Anonym (Surt) skrev 2023-09-23 23:27:15 följande:

Såg seg sida och nu reklam över HELA rutan. 

Jag stör mig på reklaminläggen som startar av sig själv.
  • RaYzLeR
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 03:50:33 följande:

Undrar själv över ett par saker. Varför går det inte att se sin egen inläggshistoria? Alltså, alla texter som man tidigare postat i forumet?

Sen så funkar det inte att vara anonym i alla trådar. I en del diskussionstrådar så måste jag skriva under mitt registrerade medlemsnamn då jag vill posta mitt svar och alternativet att svara anonymt dyker aldrig upp. Vadan detta? Är olika från tråd till tråd har jag märkt.

Kan inte trådstartaren välja om anonyma personer ska kunna skriva eller ej?
  • RaYzLeR
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 17:27:43 följande:
    Vet inte. Var längesen jag startade en egen tråd och har bara gjort en enda dessutom.

Trist om det är så. Fler deltar nog i trådar om alternativet finns att vara helt anonym.
    Ja, men man är väl ononym med sitt orginalnick med? Om man inte har valt ett nick som inte går att spåra? Jag heter ju RaYzLeR och ingen kan spåra det till mig som person.
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-09-25 19:22:45 följande:
    Jag tror inte att man kan använda det alternativet i vissa delar av forumet   
    Det gör ju inget om man inte kan skriva anonymt. Man är ju redan anonym med sitt vanliga användarnamn. Glad
  • RaYzLeR
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 20:49:54 följande:
    Fast det kan finnas andra orsaker till att vissa föredrar att använda fler identiteter härinne än sin ursprungliga. Jag blir tacksam varje gång jag hittar en tråd där båda alternativ tillgängliga.

Skulle därför önska att denna makt som en trådstartare ev. nu har tas bort i sinom tid. Det borde vara upp till var och en på forumet att bestämma vilket namn de vill skriva under.
    Jag förstår. På Flashback så får man registrera flera konton om man vill vara extra anonym.
  • RaYzLeR
    Anonym (Hm) skrev 2023-09-29 23:29:53 följande:
    Trist att det ska vara så
    Jag har själv fått sexförslag i mailen, och då är jag ändå kille.
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-10-09 19:59:02 följande:

Nu har jag även fastnat i spamfiltret för första gången 

Spamfiltret? Vad menar du? 🙂
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-10-09 20:29:49 följande:
    Det stod att jag fastade i spamfiltret när jag svarade på ett inlägg 
    Jaha, Familjeliv buggar som vanligt. 🙂
  • RaYzLeR

Jag får ingen notis i trådar jag har skrivit när dom får nya inlägg. Jobbigt. Rynkar på näsan

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?