Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Ok, kom till gamla till slut men kan inte logga in... Suck....
Ok, kom till gamla till slut men kan inte logga in... Suck....
Alla dessa Error 503 som varit igår och idag driver mig till vansinne snart... Tur att det är dags att sova om en stund.
Grr, idag har det varit helt omöjligt att kommentera! Allt gick bra första halvan av dagen, sen fick jag konstant meddelande om att jag skrivit för mycket på sistone och det tog flera timmar innan det lossnade! Och då kunde jag ändå bara skicka två kommentarer, sedan låste sig systemet igen tills nu ikväll. Alltså, va....?
Tror systemet att jag är nån jäkla bot bara för att jag skriver många kommentarer eller? Förut trodde jag att det var för att jag skrev för snabbt, alltså inom just den kommentaren, men nu verkar det snarare som att om man kommenterar för mycket totalt att det låser sig.
Fler som blivit blockade på det här sättet? För det är inte nån admin som har satt spärr på mig iaf, sånt ser helt annorlunda ut och man får meddelande i inkorgen.
Jag fick världens "bugg" härom veckan där jag anmälde en idiot som spammade sönder forumet. Som tack för hjälpen blev jag avstängd ett helt dygn från att kommentera....