Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Ännu värre igår, höll på få psykbryt totalt! Jag tror de övergett sajten vad gäller datorteknik.
Ännu värre igår, höll på få psykbryt totalt! Jag tror de övergett sajten vad gäller datorteknik.
Funkar perfekt, man klickar på en tråd sen hinner man gå och diska. Kommer tillbaka och läser tråden och kommenterar något, klickar på att skicka, sen får man tid att dammsuga också!
Det fungerar fruktansvärt dåligt, särskilt om man är inloggad på telefonen. Bedrövligt.
Man får ju psykbryt när man ska svara i en tråd och mellanslagen försvinner. Då brukar jag hoppa över att svara. För att ladda om sidan tar ju en kvart.
Håll ut... Enligt beräkningarna så bör det bli 10-15 % snabbare till år 2085!
Mendukanvaratacksamförmellanslagen!
Sämst som alltid! Grattis till första platsen för att ha sämsta sajten mellan 2010-2020! Finns ingen annan sajt med sämre prestanda! Grattis ni är absolut sämst!!!
Felet ligger ju knappast i frontend (även om den kan påvera lite om den är dåligt designad) så det spelar ju ingen roll om man använder nya eller gamla FL. Serverkoden och/eller databashanteringen är förmodligen skitdålig. Finns alldeles för många usla programmerare (särskilt inom webb världen) som inte kan skriva kod som ger bra prestanda om så deras liv hängde på det.
Nytt år, och samma gamla sirap Familjeliv
Mycket krångel nu, flera 503 idag.
Trassel i kväll.
Såg att 503 backend fetch (eller vad det står?) ligger bland de sidor jag besöker mest i min webbläsare.