• Blond tjej

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Då kan man helt plötsligt svara anonymt i alla trådar på buggliv.se  

• Blond tjej
    molly50 skrev 2024-04-23 21:43:57 följande:
    Länken funkar inte.
    Byggliv var som sagt ett skämt 🤣
  • Blond tjej

Frågade forumvädren för att tag sedan vad som hände med den nya versionen av sidan som skulle lanseras ett kort tag efter att man tog ner gamla FL och då fick jag svaret att det har var den nya versionen och jag har inte märkt någon skillnad allas mer än att veckodagarna står på engelska  

• Blond tjej
    molly50 skrev 2024-05-12 22:10:37 följande:
    Fick ett error idag. Har inte fått det på länge.
    Samma för min förutom dom två som jag fick i helgen 
  • Blond tjej
    molly50 skrev 2024-05-14 13:32:39 följande:
    Detta med "mitt senaste inlägg" funkar inte för mig heller., Jag måste scrolla igenom hela sidan för att hitta det.
    Men det började först idag.
    Det funkar inte för mig heller 
  • Blond tjej
    molly50 skrev 2024-05-15 00:06:34 följande:
    Hoppas de ser detta då och gör något åt det.
    Ja och även åt alla andra buggar 
  • Blond tjej
    Pimpinellan skrev 2024-05-28 19:07:04 följande:

Inte varit in här på evigheter och har ny dator och är mäkta irriterad på all reklam som dyker upp överallt. Går ju knappt läsa. Innan var det noll reklam. Det här kommer jag inte stå ut med.

Välkommen tillbaka🙂
    Jag blev också irriterad på all  reklam så jag har laddat ner  adblock  så jag slipper reklamen 
  • Blond tjej
    Pimpinellan skrev 2024-05-28 20:41:18 följande:
    Tack! Ingen aning hur man laddar ner adblock till dator. Är det verkligen meningen det ska krylla av annonser och flera som lägger sig över texten? Hur tänkte de här?
    Har det på dotterns dator som har Microsoft edge men jag är osäker hur hon gjorde  
  • Blond tjej
    Anonym (Konsulten) skrev 2024-06-02 11:08:16 följande:

Jag har jobbat med denna typ av siter som är gratis. Före sociala medier så var det fler besökare och då behövdes inte lika mycket reklam. Nu behöver dessa siter reklamen för att överleva.

Så Adblock gör att siterna blir sämre eller läggs ned förr eller senare.

En bra tumregel: Behöver man inte betala för att använda siten så behöver man acceptera reklamen om man vill att siten ska överleva. Adblock leder bara till mer reklam eller att siten läggs ned.

De prestandaproblem som TS klagar på kommer mindre sannolikt att åtgärdas om många kör Adblock. Det är annonserna som denna siten och många andra lever på. Så snälla. Sluta använda Adblock på seriösa siter som du vill använda.

Då får dom fixa till sidan så det inte ploppar upp reklam som lägger sig över texten
  • Blond tjej
    Xenia skrev 2024-06-09 17:31:57 följande:

Undrar varför detta händer när jag ska posta ett inlägg

"Du har fastnat i spamfiltret"

Vad är det för spamfilter som inte kan skilja på spam och seriösa inlägg?

Det händer lite då och då för mig också 
  • Blond tjej
    molly50 skrev 2024-06-29 11:42:24 följande:
    Har du lagt till trådarna bland dina favoriter?

Om man har svarat i en tråd så blir den automtiskt en favorit
  • Blond tjej
    Tom Araya skrev 2024-07-12 21:29:33 följande:
    Jag kunde citera ditt inlägg nu, men har märkt att det i flera trådar idag och igår inte har fungerat. Flertalet andra på forumet har uttryckt att de upplever samma sak.
    Det funkar att citera ibland utan att uppdatera sidan till det går att citera 
  • Blond tjej
    Xenia skrev 2024-07-16 14:56:55 följande:

Och fortfarande kan jag inte citera (el anmäla)! Nu är helgen över, vad gör de ansvariga?

Jag kan anmäla och citera nu 
  • Blond tjej

Fastnade i spamfiltret efter två inlägg i kväll fast som tur var så hjälpte det att logga ut och in igen  för att få bort spärren 

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?