Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Då kan man helt plötsligt svara anonymt i alla trådar på buggliv.se
Då kan man helt plötsligt svara anonymt i alla trådar på buggliv.se
Frågade forumvädren för att tag sedan vad som hände med den nya versionen av sidan som skulle lanseras ett kort tag efter att man tog ner gamla FL och då fick jag svaret att det har var den nya versionen och jag har inte märkt någon skillnad allas mer än att veckodagarna står på engelska
Reglerna blev osynliga när man tog ner gamla FL för lite över ett år sedan
Ett error både i går och idag
Fastnade i spamfiltret en gång i kväll
Inte varit in här på evigheter och har ny dator och är mäkta irriterad på all reklam som dyker upp överallt. Går ju knappt läsa. Innan var det noll reklam. Det här kommer jag inte stå ut med.
Jag har jobbat med denna typ av siter som är gratis. Före sociala medier så var det fler besökare och då behövdes inte lika mycket reklam. Nu behöver dessa siter reklamen för att överleva.
Så Adblock gör att siterna blir sämre eller läggs ned förr eller senare.
En bra tumregel: Behöver man inte betala för att använda siten så behöver man acceptera reklamen om man vill att siten ska överleva. Adblock leder bara till mer reklam eller att siten läggs ned.
De prestandaproblem som TS klagar på kommer mindre sannolikt att åtgärdas om många kör Adblock. Det är annonserna som denna siten och många andra lever på. Så snälla. Sluta använda Adblock på seriösa siter som du vill använda.
Undrar varför detta händer när jag ska posta ett inlägg
"Du har fastnat i spamfiltret"
Vad är det för spamfilter som inte kan skilja på spam och seriösa inlägg?
Tuggar i kväll
Nu går det inte att citera ett inlägg
Och fortfarande kan jag inte citera (el anmäla)! Nu är helgen över, vad gör de ansvariga?
Fastnade i spamfiltret efter två inlägg i kväll fast som tur var så hjälpte det att logga ut och in igen för att få bort spärren