• molly50

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Anonym (Attans) skrev 2024-07-14 22:51:11 följande:

Till Abc -

Kolla din mailadress? Mod skickar alltid ett brev där anledning till avstängningen står klart och tydligt. 

Jag har inte alltid fått mail de gånger jag har fått inlägg borttagna.
    Inte heller en förklaring i inboxen här. Bara en kod.
    Och då tycker jag att det vore på sin plats att kunna läsa reglerna för forumet så att man vet vad som gäller.
  • molly50
    Blond tjej skrev 2024-07-16 19:24:04 följande:
    Jag kan anmäla och citera nu 
    Samma här.
  • molly50
    Blond tjej skrev 2024-07-28 19:32:32 följande:
    Kommer och går för mig nu 
    Ja,ibland så funkar det och ibland inte.
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-11-28 22:05:09 följande:

Tycker precis det motsatta. Bra att det går att tumma ner inlägg och vissa medlemmar. Då ser man mer tydligt vilka medlemmar som är oseriösa och bara är ute efter att bråka eller skapa uppståndelse med sina undermåliga texter. 

Fst det verkar som att någon eller några har satt i system att tumma ner på alla inlägg. Oavsett vad som skrivs eller om det är en seriös tråd där alla skriver vettiga inlägg utan en massa tjafs och påhopp.
    Jag ser inte nöjet i det.
    Det visar ju inte heller vilka medlemmar som är oseriösa och inte.
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-11-30 23:51:54 följande:
    Inget jag märkt av iallafall. Det är vissa typer av trådar, och personer som blir nertummade i första hand, såsom jag minns det. 
    Jag har märkt av det. T ex i en tråd där man diskuterar om julen.
    Vad finns det för anledning att tumma ner där?
    Gillar man inte julen så är det ju helt frivilligt att gå in i en sådan tråd.
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:08:06 följande:
    Ja, det finns ju folk som inte gillar julen och de kanske vill visa sitt missnöje eller nåt. Tråkmånsar men inget att fästa sig vid. 
    Nej,jag kunde inte bry mig mindre om det.
    Men jag är ändå nyfiken på varför man ger sig in i trådar med ett ämne man inte gillar.
  • molly50
    Anonym (Tummen upp för den funktionen) skrev 2024-12-01 00:25:24 följande:
    Just i jultråden vet jag inte. Kanske de är avundsjuka på folk som ännu inte tappat sin julglädje. De själva är nerdeppade och känner att de måste ta ut sitt missnöje nånstans. Kanske lätt för dem att ge sig på entusiastiska personer som pratar om ett intresse de brinner för?
    Det är möjligt. Men de lär ju inte få några reaktioner på att sätta tummen ner på alla inlägg.
    Det är ju bara fånigt.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-01 21:44:53 följande:
    Håller med, det finns ingen anledning att tumma där, det tummas även t andra liknande trådar
    Ja,jag har också sett det. Men just i jultråden så fanns det absolut ingen anledning att tumma ner på inläggen om det inte bara var för att jäklas.
    Och i så fall så var det bara fånigt.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-01 21:51:01 följande:
    Det tummas i tråden Vad blir det till middag, finns ingen anledning till att göra det heller. Bara tramsigt 
    Ok. Den har jag nog inte sett. Men jag håller med dig.
    Det finns ingen anledning att tumma ner i trådar där man bara diskuterar om sina intressen t ex.
    Är det ett ämne man tycker är ointressant så kan man ju bara scrolla förbi.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-01 22:09:51 följande:
    Det tummas även i Robinsontråden, boktråden m.m. Det är ju bara att låta bli att gå in i trådar man inte är intresserad av kan man tycka
    Ok. Ja,precis. Det är det jag menar.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?