• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Jag är bara jag
    Anonym (Obrydd) skrev 2022-04-21 22:48:30 följande:
    Nej, text. Alla " blir ? och en massa andra konstigheter som bara händer här i forumet.
    Ja, alla de där frågetecken vimlar det ju av när folk egentligen gjort hjärtan. Men återigen- det händer endast från mobil. Kanske i kombo med nya versionen. Här på gamla är det error och databasfel som händer och båda är länge sen nu.
  • Anonym (Oj)

Nu när vi läser från vänster till höger, är det extremt oanvändarvänligt att ha menyraden till höger om inläggen, när man är inte för att skriva i en tråd. Gör om gör rätt!  

• Jag är bara jag
    Anonym (Oj) skrev 2022-04-22 14:47:15 följande:
    Nu när vi läser från vänster till höger, är det extremt oanvändarvänligt att ha menyraden till höger om inläggen, när man är inte för att skriva i en tråd. Gör om gör rätt!  
    Enbart på nya- inte här på gamla.
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-04-22 15:30:41 följande:
    Enbart på nya- inte här på gamla.
    Japp
  • Jemp

Från telefonen anges inget årtal på trådarna, vilket blir en tydlig begränsning nu när så många gamla trådar lyfts upp. Jag har ingen aning ifall tråden är en månad eller 15 år+en månad...

• Anonym (Ew)
    Jemp skrev 2022-04-24 17:12:34 följande:

Från telefonen anges inget årtal på trådarna, vilket blir en tydlig begränsning nu när så många gamla trådar lyfts upp. Jag har ingen aning ifall tråden är en månad eller 15 år+en månad...

Även från dator är det borta från trådlistan och i äldre trådar om man inte citerar TS. Varit ett tag så är en medveten ändring...
  • Jag är bara jag
    Anonym (Ew) skrev 2022-04-24 17:27:02 följande:
    Även från dator är det borta från trådlistan och i äldre trådar om man inte citerar TS. Varit ett tag så är en medveten ändring...
    Inte på gamla. Den är ju överlägset bättre på alla sätt och vis och jag fattar bara inte varför den Nya genomfördes! Långt ifrån allt nytt är bättre.
  • Anonym (Ew)
    Jag är bara jag skrev 2022-04-24 17:34:06 följande:
    Inte på gamla. Den är ju överlägset bättre på alla sätt och vis och jag fattar bara inte varför den Nya genomfördes! Långt ifrån allt nytt är bättre.
    Det är mest kosmetikförändringar för forumet fungerar dåligt men har för mig att jag inte stannade på gamla för att den helt enkelt inte fungerade att komma åt för mig.
    Känns viktigare att nya hålls i ordning men samtidigt är det meningslöst att ha åsikter på FL. Gör man denna förändring är det tydligt inte en förbättring
  • Forumvärd

Hej! Kan ni sammanfatta det ni anser vara absolut viktigaste att åtgärda. Så ska jag pusha det vidare till teknik.

• Anonym (dödsstöten)
    Forumvärd skrev 2022-04-24 18:13:36 följande:

Hej! Kan ni sammanfatta det ni anser vara absolut viktigaste att åtgärda. Så ska jag pusha det vidare till teknik.

Hej vad trevligt med feedback!

Jag saknar färgerna på förra sidan då det var mera grönt och kontraster mellan färgerna. Den senaste versionen med det ljusgrå och vita är hemskt ansträngande för ögonen och väldigt deprimerande färgval. Tyckte mycket om det gröna innan. Om ni måste ha grått så gör det mörkare för ögat.

Tycker också det är ytterst förvirrande med senaste dagarnas förändring på menyerna som hamnat till HÖGER förutom på första sidan..samma sida är önskvärt Tack! Och till vänster som tidigare.

Vill också kunna komma till Nya trådar och Senaste, som tidigare i mitten listen och slippa gå till menyerna och hitta trådarna.

Sen möjlighet att redigera inlägg och fler och modernare Emoijs.

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?