Inlägg från: Anonym (Tummen upp för den funktionen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tummen upp för den funktionen)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Tycker precis det motsatta. Bra att det går att tumma ner inlägg och vissa medlemmar. Då ser man mer tydligt vilka medlemmar som är oseriösa och bara är ute efter att bråka eller skapa uppståndelse med sina undermåliga texter. 

molly50 skrev 2024-11-30 23:45:07 följande:
    Fst det verkar som att någon eller några har satt i system att tumma ner på alla inlägg. Oavsett vad som skrivs eller om det är en seriös tråd där alla skriver vettiga inlägg utan en massa tjafs och påhopp.
    Jag ser inte nöjet i det.
    Det visar ju inte heller vilka medlemmar som är oseriösa och inte.
    Inget jag märkt av iallafall. Det är vissa typer av trådar, och personer som blir nertummade i första hand, såsom jag minns det. 
    molly50 skrev 2024-12-01 00:04:05 följande:
    Jag har märkt av det. T ex i en tråd där man diskuterar om julen.
    Vad finns det för anledning att tumma ner där?
    Gillar man inte julen så är det ju helt frivilligt att gå in i en sådan tråd.
    Ja, det finns ju folk som inte gillar julen och de kanske vill visa sitt missnöje eller nåt. Tråkmånsar men inget att fästa sig vid. 
    molly50 skrev 2024-12-01 00:15:47 följande:
    Nej,jag kunde inte bry mig mindre om det.
    Men jag är ändå nyfiken på varför man ger sig in i trådar med ett ämne man inte gillar.
    Just i jultråden vet jag inte. Kanske de är avundsjuka på folk som ännu inte tappat sin julglädje. De själva är nerdeppade och känner att de måste ta ut sitt missnöje nånstans. Kanske lätt för dem att ge sig på entusiastiska personer som pratar om ett intresse de brinner för?
    Nandez skrev 2024-12-01 21:47:03 följande:
    Mycket möjligt att det är så men det är tramsigt 
    Anmäl tramspellarna till moderator. Det lurkar ju hel en del av dem här på forumet.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?