Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Nu funkar det inte att gilla inlägg igen... Blir bara utloggad.
Ytterligare ett problem som är tillbaka är att man inte kan logga in och sen komma tillbaka till tråden man läste.
Nu funkar det inte att gilla inlägg igen... Blir bara utloggad.
Ytterligare ett problem som är tillbaka är att man inte kan logga in och sen komma tillbaka till tråden man läste.
Hej! Man har jobbat på med detta under dagen. Hojta till om ni får felmeddelanden igen. Är det någon i denna tråd som har haft problem med anmälningsfunktionen?
Från telefonen anges inget årtal på trådarna, vilket blir en tydlig begränsning nu när så många gamla trådar lyfts upp. Jag har ingen aning ifall tråden är en månad eller 15 år+en månad...
När man får en notis om att ha blivit citerad i inlägg har jag en önskan om att man kommer till det aktuella inlägget. Inte 10 sidor bakåt i tråden där man läste för några dagar sen... Helt hopplöst att delta i större diskussioner.
Idag är sidan nästintill oanvändbar igen pga reklamfilmer som lägger sig över hela forumet.
Det går regelbundet inte att citera inlägg.
och emellanåt går det inte att publicera inlägg alls. Får budskap om att jag fastnar i spamfiltret, dagar i sträck. Då finns inte heller någon möjlighet att felanmäla vad jag vet?