Inlägg från: Anonym (Attans) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Attans)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Undrar själv över ett par saker. Varför går det inte att se sin egen inläggshistoria? Alltså, alla texter som man tidigare postat i forumet?

Sen så funkar det inte att vara anonym i alla trådar. I en del diskussionstrådar så måste jag skriva under mitt registrerade medlemsnamn då jag vill posta mitt svar och alternativet att svara anonymt dyker aldrig upp. Vadan detta? Är olika från tråd till tråd har jag märkt.

• Anonym (Attans)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 17:20:38 följande:
    Kan inte trådstartaren välja om anonyma personer ska kunna skriva eller ej?
    Vet inte. Var längesen jag startade en egen tråd och har bara gjort en enda dessutom.

Trist om det är så. Fler deltar nog i trådar om alternativet finns att vara helt anonym.
  • Anonym (Attans)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 17:31:59 följande:
    Ja, men man är väl ononym med sitt orginalnick med? Om man inte har valt ett nick som inte går att spåra? Jag heter ju RaYzLeR och ingen kan spåra det till mig som person.
    Fast det kan finnas andra orsaker till att vissa föredrar att använda fler identiteter härinne än sin ursprungliga. Jag blir tacksam varje gång jag hittar en tråd där båda alternativ tillgängliga.

Skulle därför önska att denna makt som en trådstartare ev. nu har tas bort i sinom tid. Det borde vara upp till var och en på forumet att bestämma vilket namn de vill skriva under.
  • Anonym (Attans)

Stör mig mycket på alla annonser som poppar upp och tar en massa space som jag måste trycka bort hela tiden.

Är ju här för att jag vill läsa och skriva i trådarna, inget annat. 

• Anonym (Attans)
    molly50 skrev 2023-10-22 11:55:50 följande:
    Prova installera Adblock plus så slipper du det. 
    Tack för ditt råd! Tror att jag försökt med detta program förut men de kräver alltid att jag ska registrera mig och betala för tjänsten. Får se om jag kan hitta nåt som är kostnadsfritt och utan vidare strings attached.
  • Anonym (Attans)

Ville fråga en sak. Igår deltog jag i en tråd som jag idag inte längre hittar.

Sökte då på trådens namn och hittade den men när jag klickade på länken så kom det upp ett meddelande som sa att jag inte har rättighet att se denna tråd??

Kan någon hjälpa mig att förstå varför? Är tråden påväg att slängas i papperskorg av moderatorerna eller är det jag som gjort nåt fel här? 

• Anonym (Attans)
    Anonym (Ninni) skrev 2023-11-02 10:39:08 följande:
    Så har det blivit för mig också ibland och då har det handlat om trådar jag själv anat skulle bli borttagna, så jag gissar att det är det som hänt.

Tack för ditt svar! 

Ja, det verkar så. Önskar bara att man fått en förklaring till varför tråden försvunnit eller åtminstone en notis om detta. Mycket som är vagt på detta forum.

• Anonym (Attans)

Modsen borde bli bättre på att stänga ner oseriösa runktrådar som inte har tillstymmelse till diskussionsunderlag utan enbart startas för att vissa incels och sexmissbrukare behandlar Familjeliv som en porrsajt för eget bruk. 

Vill varna för dessa äckel. De bryr sig inte om kvinnorna på detta forum utan är endast ute efter att utnyttja kvinnor för eget intresse.

• Anonym (Attans)

Reglerna borde stramas åt och troll bli permanent avstängda då de tillför noll av värde med sitt tramsande. Hoppas att modsen läser detta och får sig en tankeställare.

Fula gubbar och vulgära vidriga inceltroll har inte på ett familjelivsforum att göra. 

• Anonym (Attans)

Är moderatorerna lediga på söndagar? Försökt kontakta dem men inget svar?

• Anonym (Attans)

Till Abc -

Kolla din mailadress? Mod skickar alltid ett brev där anledning till avstängningen står klart och tydligt. 

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?