Inlägg från: Anonym (Benjajoha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Benjajoha)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Jag ska logga in. En annan adress än min kommer upp när jag ska skriva in min mail. 

• Anonym (Benjajoha)
    molly50 skrev 2023-11-11 23:29:18 följande:
    Det måste du ju nästan ta upp med FL. 
    När jag tagit upp trakasserier med FL tidigare har det lett till avstängning. 
  • Anonym (Benjajoha)
    molly50 skrev 2023-11-12 17:29:57 följande:
    Har du blivit avstängd för det,menar du? Det låter ju märkligt.
    Ja, så menar jag. Du får ta med FL varför jag blir avstängd, raderad och varför Benjajohaadressen kom upp när jag skulle logga in. Jag har inga möjligheter att nå dem då de inte svarar. 
  • Anonym (Benjajoha)
    molly50 skrev 2023-11-12 18:38:08 följande:
    Ok. Det var ju konstigt.

Jag kan ju inte ta upp det problemet med FL som du har.
    Och jag får nog dessutom inte heller svar,om du inte ens får det själv.
    Nej, precis. Man får inte svar vid trakasserier, men jag tänkte att de ändå ville veta att jag får upp annan mailadress än min. Tack för ditt engagemang, det är ju inte första gången du engagerat dig i mitt fall. 😉
  • Anonym (Benjajoha)
    Forumvärd skrev 2023-11-12 19:17:20 följande:
    Anonym (Benjajoha) skrev 2023-11-12 18:45:27 följande:
    Nej, precis. Man får inte svar vid trakasserier, men jag tänkte att de ändå ville veta att jag får upp annan mailadress än min. Tack för ditt engagemang, det är ju inte första gången du engagerat dig i mitt fall. 😉
    Hej!
    Tar och svarar dig direkt.Glad
    Du och jag har haft en diskussion via inbox under en mycket lång tid.
    Så vi har haft en omfattande konversation.
    Har du fler ärenden gällande ärendet får du kontakta mig igen då enskilda ärenden inte ska tas i forumet.

Testade att logga in på ditt konto via admin och jag har inte samma problem,. Jag har skickat ärendet till teknik och de kommer att kika på det snarast.
    Ha det gott
    Admin
    Låter bra. 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?