Inlägg från: Anonym (Buggigt.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Buggigt.)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Nog det mest buggiga forum jag varit med om. Kommer inte ens åt sidorna för forumregler.

• Anonym (Buggigt.)

Det går för mig inte ens att komma in på andrar profiler. Det enda som funkar är om de postar en länk till den.

• Anonym (Buggigt.)
    Blond tjej skrev 2023-09-24 19:46:27 följande:

Undrar vart det hände med den nya versionen som skulle lanseras kort efter att man tog ner gamla FL    

Forumets gränssnitt behöver verkligen uppdateras.

• Anonym (Buggigt.)
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 03:50:33 följande:

Undrar själv över ett par saker. Varför går det inte att se sin egen inläggshistoria? Alltså, alla texter som man tidigare postat i forumet?

Sen så funkar det inte att vara anonym i alla trådar. I en del diskussionstrådar så måste jag skriva under mitt registrerade medlemsnamn då jag vill posta mitt svar och alternativet att svara anonymt dyker aldrig upp. Vadan detta? Är olika från tråd till tråd har jag märkt.

Har upptäckt att när man använder sökfunktionen för vissa inlägg så har man inte "behörighet" att se dem. Vad kan det bero på?

Stör mig också på att ibland när man skriver inlägg så funkar inte knappen för att posta anonymt eller med sitt ordinarie nick och inte heller "skicka/spara"-fuktionen. Då får man kopiera texten och uppdatera sidan. Ibland får man meddelandet att "CFRR"-dokumentet (eller vad det heter) inte är giltigt.

• Anonym (Buggigt.)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 21:02:11 följande:
    Jag förstår. På Flashback så får man registrera flera konton om man vill vara extra anonym.
    Ja, fast samma användare får inte skriva i samma tråd med olika konton, eller har de ändrat på det nu?

• Anonym (Buggigt.)

Idag är forumet segare och buggigare än vanligt. Hoppas de uppdaterar till en nyare och fräschare version snart.

• Anonym (Buggigt.)

Börjar lessna rejält på att man alltid ska behöva komma ihåg att kopiera det man skrivit innan man skickar det, pga buggigheten. Händer ju ibland att man skriver inlägg utan att göra det, och då får man försöka komma ihåg allt man skrev och hur man skrev och skriva om.

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?