• Grusibrallan1

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Är det bara för mig som det helt plötsligt inte går att scrolla längre? Jag kan se fem svar i en tråd, men sen kan Jag inte lösa resten. Sidan slutar bara att scrolla ner, ibland mitt i ett inlägg. Är bara på FL det blir så. Detta händer när jag är på sidan via min Iphone 

• Grusibrallan1

Har problem när jag är inne i ?senaste inläggen? där slutar den också att ladda efter en stund och jag kan inte scrolla ner. 

fick Gå in och ut ur FL flera gånger nu bara för att kunna komma till botten av tråden och se era kommentarer och kunna lägga till en egen. 

• Grusibrallan1
    Nandez skrev 2022-02-13 21:56:46 följande:
    Ok
    Grusibrallan1 skrev 2022-02-13 21:55:24 följande:

Har problem när jag är inne i senaste inläggen där slutar den också att ladda efter en stund och jag kan inte scrolla ner. 

fick Gå in och ut ur FL flera gånger nu bara för att kunna komma till botten av tråden och se era kommentarer och kunna lägga till en egen. 

FL är upp och ner
    Verkligen! Fungerar sällan att trycka på hamburgermenyn överst på siten heller. 
  • Grusibrallan1
    Anonym (Gah) skrev 2022-02-15 06:26:57 följande:

Nu går det inte att scrolla trådar? Alltså sidan sitter fast och jag kommer inte neråt? 

samma för mig fortfarande. 

• Grusibrallan1

skulle gå in i denna tråden som handlar om fel på fl för att läsa nya kommentarer. Då uppstod felet igen med af famn inte kan scrolla i trådar eller scrolla förbi reklamen. lite ironiskt ändå. 

• Grusibrallan1

Sidan hakar sig fortfarande vid scrollande på mobil (iphone/safari), men det känns som om den är snabbare på att ladda idag så att man kan fortsätta scrollandet efter en stund. 

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?