Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Helt omöjligt ett tag i kväll.
Att inte FL gör nåt åt det här. Sorgligt. Likaså det här att det blir frågetecken istf citattecken för somliga av oss. Sjukt irriterande.
Helt omöjligt ett tag i kväll.
FL blir fan segare och segare. Kan ta en evighet att kolla några trådar. Men det är bara att inse att dom ansvariga inte kommer göra nåt åt det utan sakta låta sajten dö. Verkligen synd på ett trevligt forum!
Och det faktum att ingen representent för Familjeliv svarar i tråden säger egentligen mer än trådens samtliga inlägg tillsammans.
Har också undrat varför ingen moderator finns tillgänglig att svara på frågan?
Misstänker att sidan är lämnad till självdöden och kommer att upphöra inom kort.
Samma sak hände med Spray. De hade kvar skalet men inget fungerade och datasäkerheten var obefintlig, virus på virus och stulna identiteter, och ingen som svarade i supporten på flera år.
Det var ett bra tag sedan nu, de svarade i nån liknande tråd att de jobbade på det tekniska, men sista månaderna är det mycket segare och tar flera minuter att ladda trådar, + att svar försvinner bort som man ägnat energi på att författa för att allt hänger sig. Respektlöst.
Tycker att vi medlemmar förtjänar ett ärligt svar?
Har undrar detsamma. Har inte sett nån moderator här på månader. Något skumt är det...tror att självdöden är nära.
FL kommer att gå i graven snart det är ju helt uppenbart så var hittar vi ett motsvarande forum på svenska eller engelska?
Det finns inget.
Men man kanske kan söka tröst i följande formulering från Familjelivs ägare: "Vi brinner för att ta oss an nya utmaningar med ansvarstagande och engagemang som ledstjärnor ? alltid med resultatet i fokus.".
Vi borde starta ett nytt forum, som familjeliv men ett som verkligen fungerar!
FL är som alltid så jääääävla segt. Tar evigheter ladda sidor så man får försöka göra annat under tiden. Man tror fan knappt det är sant vilken tid det tar! Och sen det här att citattecken och accenter förvandlas till frågetecken för många av oss. :/
Och inget görs och inte ens några svar kommer här i tråden eller liknande trådar från dom ansvariga. Känns som sagt som ett övergivet forum, en långsamt döende sajt. Synd för jag gillar forumet i sig.
Jag jobbade på ett företag en gång där ägarnas enda och kortsiktiga intresse var att tjäna så mycket pengar som möjligt - där hade jag en hopplöst omöjlig uppgift, att försöka få missnöjda kunder att blli mindre missnöjda.
Vad säger man när man vet att inget kommer att ändras. Jag förstår att det inte kommer några svar från de som jobbar på Familjeliv i den här tråden. Det finns inget för dem att säga.
Jag tycker det är lite mindre segt om man reserverar en webbläsare för enbart Familjeliv och ser till att den alltid är rensad från cookies, historik och liknande, men ser till att ha Adblock aktivt.
Ja, vi som hänger på Familjeliv borde få 12 miljarder guldstjärnor i himmelen för vårt oändliga tålamod.
Men någonstans finns det nog en gräns för allt och alla.
If you're the owner of this website:The connection to the origin web server was made, but the origin web server timed out before responding. The likely cause is an overloaded background task, database or application, stressing the resources on your web server. To resolve, please work with your hosting provider or web development team to free up resources for your database or overloaded application.
Det måste i så fall vara någon med god ekonomi och ett givmilt sinnelag, en moderator som kan kontraktera it-folk och köpa in vad nu teknikerna anser behövs för att Familjeliv ska fungera bättre
Någon person kan väl anmäla sig till ägarna att ideelt vara moderator för familjeliv.se
Jag vet.
Det var därför jag la till att det måste vara en filantropiskt lagd moderator till Daniels förslag - en som tillför forumet de dataresurser ägarna till Familjeliv uppenbarligen inte gärna vill att satsa