Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Gött!NuGårDetInteSkrivaMellanslagIgen.MenJagOrkarInteLaddaOmSidanSåJagKörStorBokstavIBörjanAvVarjeOrdIstället.
Gött!NuGårDetInteSkrivaMellanslagIgen.MenJagOrkarInteLaddaOmSidanSåJagKörStorBokstavIBörjanAvVarjeOrdIstället.
Nej, det är prioriterat och står högst upp på listan! IT tittar på servrarna dag för dag, och håller tummarna att något blir bättre snart!
Jag tror inte de har andra intäkter än annonsintäkter.
Man får ju psykbryt när man ska svara i en tråd och mellanslagen försvinner. Då brukar jag hoppa över att svara. För att ladda om sidan tar ju en kvart.
En sak som stör mig enormt, som fler kanske sett, är att jag inte alltid får notifieringar om någon citerat mig, Jag behåller inte alla trådar i favoriter men det ska inte spela nån roll. Är det vanligt?
Tugg och åter tugg.
Tillägg.
Se till att datorn/mobilen är tillräckligt laddad när ni är inne på sidan.
En grej jag tänkt på:
Ibland när man ska svara i en tråd och mellanslag inte funkar så måste man ju ladda om sidan. Det som händer då är att om man citerat någon samt skrivit något innan omladdning så kommer citatet 2 ggr och även texten du påbörjade. Så på nåt sätt lagras detta. Klart sidan blir överbelastad om den ligger och lagar en massa sånt. Ibland orkar man ju inte ladda om, ligger ens svar då i cyberrymden och snurrar och gör så att sidan blir ännu trögare?
Såg att 503 backend fetch (eller vad det står?) ligger bland de sidor jag besöker mest i min webbläsare.
Hej, vad betydet det när man hittar meddelanden från "familjeliv" och det enda som finns i meddelandet är ett nummer, ett "ärendenummer". Tack för hjälp någon ?