Inlägg från: Anonym (Svea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svea)

Känner du dig trygg i Sverige?

Nj, inbördeskrig är inte tryggt. Att fly är däremot fegt och förkastligt. Man kämpar för det som är viktigt och tillhör en.

• Anonym (Svea)
    Anonym (Emmigrant) skrev 2020-01-14 22:39:15 följande:

Eftersom jag inser att det vi hade finns inte kvar och aldrig kommer komma tillbaka så packar jag med stor sorg min väska. 

Rent förräderi! Vår historia och kultur finns inom oss och vi kan alltid ta tillbaka vårt land. Och så sticker du och minskar våra chanser... Med ditt agerande kan du inte heller kritisera..... vissa andra....som bara lämnar sina hemländer för att leva loppan i andra länder.
  • Anonym (Svea)
    Anonym (Emmigrant) skrev 2020-01-14 22:39:15 följande:

Eftersom jag inser att det vi hade finns inte kvar och aldrig kommer komma tillbaka så packar jag med stor sorg min väska. 

Vårt land finns. Vi finns. Och du sticker som en annan fegis. Du vägrar att delta i kampen. Du vägrar ta plats.
  • Anonym (Svea)
    Anonym (Emmigrant) skrev 2020-01-15 08:31:31 följande:

Jag tänker inte bränna bilar, kasta sten på ambulansen, råna eller våldta i mitt nya hemland, eller leva på bidrag.

Om alla levde loppan på det sättet skulle jag vara mindre kritisk till dagens samhälle.

Och? Du lämnar din plats i ditt fädernesland och ger möjlighet gör vem som helst att ta din plats. Du gör samma sak som...vissa anda...de deserterar och lämnar kvinnor och barn. Du deserterar och lämnar ditt land och kampen för hela västvärlden och den vita minoriteten. Skäms!
  • Anonym (Svea)
    Stolt Farsa skrev 2020-01-18 21:22:11 följande:

Jag skulle säga att jämfört med Brasilien, Mexiko, Sydafrika, etc, så är vi väldigt trygga. Det är i princip mer otryggt att ge sig ut i trafiken.

• Anonym (Svea)
    Padirac skrev 2020-01-18 23:18:19 följande:

Nu är ju politikfakta en (ö)känd plats för fake news och propaganda från 'svärjevenner'

inte mycket att hänga i granen alltså

Skönt att kunna skylla på det...
  • Anonym (Svea)
    Padirac skrev 2020-01-18 23:18:19 följande:

Nu är ju politikfakta en (ö)känd plats för fake news och propaganda från 'svärjevenner'

inte mycket att hänga i granen alltså

Skönt att kunna skylla på det...
Svar på tråden Känner du dig trygg i Sverige?