Känner du dig trygg i Sverige?
Nj, inbördeskrig är inte tryggt. Att fly är däremot fegt och förkastligt. Man kämpar för det som är viktigt och tillhör en.
Nj, inbördeskrig är inte tryggt. Att fly är däremot fegt och förkastligt. Man kämpar för det som är viktigt och tillhör en.
Eftersom jag inser att det vi hade finns inte kvar och aldrig kommer komma tillbaka så packar jag med stor sorg min väska.
Eftersom jag inser att det vi hade finns inte kvar och aldrig kommer komma tillbaka så packar jag med stor sorg min väska.
Jag tänker inte bränna bilar, kasta sten på ambulansen, råna eller våldta i mitt nya hemland, eller leva på bidrag.
Om alla levde loppan på det sättet skulle jag vara mindre kritisk till dagens samhälle.
Jag skulle säga att jämfört med Brasilien, Mexiko, Sydafrika, etc, så är vi väldigt trygga. Det är i princip mer otryggt att ge sig ut i trafiken.
Nu är ju politikfakta en (ö)känd plats för fake news och propaganda från 'svärjevenner'
inte mycket att hänga i granen alltså
Nu är ju politikfakta en (ö)känd plats för fake news och propaganda från 'svärjevenner'
inte mycket att hänga i granen alltså